در آستانه میلاد پیامبر اسلام (ص)، داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اهواز با تأمین مبلغ ۲۴۵ میلیون ریال، پنج زندانی نیازمند خوزستانی را آزاد کردند.
کد خبر: ۱۵۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 28 December 2015
به نقل از هلال‌احمر استان خوزستان، رئیس جمعیت هلال‌احمر اهواز ضمن گرامیداشت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) گفت: به همت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اهواز و با هماهنگی و معرفی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان خوزستان، پنج نفر از زندانیانی که به دلیل بدهی یا ارتکاب به جرائم غیر عمد و عدم استطاعت مالی در بند بودند با پرداخت مبلغ ۲۴۵ میلیون ریال به شاکیان و اعلام رضایت آنها به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

سید فتح اله هاشم نژاد ضمن دعوت از عموم مردم برای عضویت در واحد داوطلبان جمعیت اظهار كرد: جمعیت هلال‌احمر برنامه‌ها و طرح‌های متنوعی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارد که یکی از مهم‌ترین آنها طرح نوید سلامتی است که هدف آن کمک به بیماران صعب‌العلاج و تأمین هزینه‌های دارو و بستری آنهاست.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و برگزاری جشنواره‌های غذا برای اجرای طرح مذکور جمع‌آوری‌شده که مبالغ مذکور برای کمک به ۲۴۶ نفر از بیماران صعب‌العلاج و نیازمند اهوازی مصرف‌شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار