کد خبر: ۱۵۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 30 December 2015


دبیر جامعه وعاظ تهران با تجلیل از حضور پرشور مردم انقلابی ایران در خنثی سازی فتنه سال 88 گفت: حماسه 9 دی نماد عزت ، بصیرت و استقلال ملت قهرمان ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی عبدوس روز چهارشنبه در همایش با شکوه 9 دی که با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز برگزار شد، افزود:حجت الاسلام عبدوس افزود : فتنه گران در سال 88 با هماهنگی استکبار جهانی اصل نظام و ولایت فقیه را نشانه رفتندکه هوشیاری ملت با بصیرت همه توطئه ها را نقش بر آب و انقلاب اسلامی را بیمه بیمه کرد.

وی بیان داشت : مردم عزیز و ولایتمدار ایران در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که چشم دنیا را خیره کرد.

عبدوس گفت: کسانی که دانسته یا ندانسته در خصوص این واقعه مهم سکوت کردند رفوزه شدند.

دبیرجامعه وعاظ تهران اظهار داشت: یک عده هم حرف زدند و حماسه 9 دی را تائید کردند اما نامی از فتنه گر و دست های خارجی نبردند که آنها هم از نگاه مردم انقلابی ایران نمره قبولی دریافت نکردند.

وی با بیان اینکه بصیرت به معنای شناخت عمیق دشمن،زمان شناسی و دفاع به موقع از ارزش های دینی و الهی است، گفت: توطئه های دشمن را باید شناخت و در مواقع نیاز از خود و کشور دفاع کرد.

دبیر جامعه واعظ تهران افزود: بصیرت یک ارزش است و هرکس بصیرت داشته باشد ارزشمند تر خواهد بود.

وی با اشاره به بصیرت نداشتن برخی مردم در زمان حکومت حضرت علی (ع) گفت:

برخی افراد زمانی که قرآن را سر نیزه دیدن به دشمن اسلام پیوستند و امام و مقتدای خود را رها کردند در حالیکه ملت انقلابی ایران در فتنه سال 88 پشت سر ولایت فقیه قرار گرفتند .

عبدوس بیان داشت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردان و زنان ایرانی است.

وی افزود : امروز مردم انقلابی ایران تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام عبدوس گفت: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز 'بصیرت' تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

وی بیان داشت: دراین روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد کرد.

وی افزود : روز نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است و حماسه دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل یا مزدور وابسته به اجانب است .

دبیر جامعه واعظ تهران گفت: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

دبیر جامعه وعاظ تهران گفت : روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنها را نمی خورند.

در این همایش شعر خوانی و برنامه های هنری اجرا شد.

این مراسم با حضور شمار زیادی از مردم ، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، فرماندار ، امام جمعه ، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ، شهرداران ، اعضای شوراهای اسلامی ، اساتید و دانشجویان ، طلاب ، معلمان و دانش آموزن ،بسیجیان ؛ کارمندان و کارکنان صنایع ، اصناف و بازاریان در مصلی امام خمینی(ره) شهرهشتگرد ساوجبلاغ برگزار شد.

شهرستان 250 هزار نفری ساوجبلاغ در 40 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار