امام جمعه مهریز خواستار اجرایی شدن کامل مصوبات شورای فرهنگی عمومی در این شهرستان شد .
کد خبر: ۱۵۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴ 31 December 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام علی برهان  در جلسه شورای فرهنگ عمومی مهریز که با حضور اعضا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید مصوبات را جدی بگیرند .

وی ادامه داد: پیگیری تمامی مصوبات شورای فرهنگ عمومی در بخش های مختلف تا رسیدن به نتیجه کامل و همچنین داشتن طرح و برنامه مدون برای ماموریت های این شورا خیلی مهم و مورد تاکید است .
امام جمعه مهریز با اشاره به نقش و جایگاه شورای فرهنگ عمومی در کشور و منطقه اظهار داشت: تمامی مصوبات شورای فرهنگ عمومی با همکاری اعضا و دستگاه ها لازم الاجرا است .
برهان گفت: باید از حرف خارج شود و با تمام وجود و احساس وظیفه برای به رسیدن رسیدن برنامه ها وظایف محوله را انجام داد و ارائه راهکار عملی از اقدامات مهم و همیشگی است .
همچنین فرماندار مهریز در ادامه به اهمیت شناسایی و بررسی معضلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی و راه های پیشگیری از جرائم مختلف در سطح شهرستان مطالبی ارائه کرد .
سید محمد رستگاری به تهدید نرم دشمنان در بعد فرهنگی و همچنین به اهمیت نقش خانواده ها و دستگاه های فرهنگی در امر مصون سازی و انجام فعالیت های صحیح جدی تاکید کرد .
فرماندار مهریز به موضوع مهاجرپذیر بودن مهریز بخاطر ایجاد زمینه های کار در سطح شهرستان طی سال های اخیر اشاره و بر لزوم جدیت در برنامه ریزی و رسیدن به اهداف در شورای فرهنگ عمومی تاکید نمود .
رستگاری همچنین از اعضا تقاضا کرد تا نسبت به پیگیری مصوبات شورای فرهنگی عمومی تا حصوص نتیجه کامل بیش از گذشته اقدام کنند .
در این جلسه هر کدام از اعضا در خصوص معضلات فرهنگی و اجتماعی و راه های پیشگیری از آن به طرح نظرات خود پرداختند .
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار