کد خبر: ۱۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱ 19 March 2015
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: توسعه خدمات درمانی در البرز در سال آتی مهمترین اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس ، حمید درفشی ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی در مهدیه کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های ما در سال آتی توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در نقاط مختلف این استان است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های درمانی در مناطق کم برخوردار و توجه به کمبودها نیز از مهمترین اولویت‌های ما است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به راه‌اندازی پایگاه فوریت‌های پزشکی بیان کرد: این پایگاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این پایگاه خدمات تخصصی به بیماران و متقاضیان ارائه می‌شود،

ادامه داد: در طبقه منفی این ساختمان آزمایشگاه تخصصی، رادیولوژی، سونوگرافی و انبار داروخانه را نیز خواهیم داشت.

درفشی گفت: اکنون ساخت مرکز درمانی در این محل فرصتی برای خدمت مضاعف به مردم را فراهم کرده است.

در ادامه این مراسم عضو پارلمان شهری کرج نیز طی سخنانی گفت: با توجه به وجود یک مرکز اورژانس واقع در بیمارستان کسری و زمان‌های پیک ترافیک در سطح شهر همچنین اهمیت سلامت شهروندان، وجود مراکز درمانی بیشتر و اورژانس در شهر احساس شد که پس از پیگیری‌های لازم این محل به عنوان یکی از مراکز انتخاب شد.

محمد باغستانی با اشاره به اینکه پایگاه فوریت‌های پزشکی در 5 طبقه در اختیار شهروندان ساکن در مرکز شهر قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در این پایگاه درمانگاهی با مساحت 650 متر ساخته خواهد شد.

وی همچنین به مساحت پنج هزار متر مربعی این پایگاه اشاره کرد و گفت: کاربری زمین در ابتدا به صورت مسکونی بود که با همکاری استاندار سابق در عرض یک ماه در کمیسیون ماده صد تغییر کاربری پیدا کرده و به کاربری درمانی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه طبقه اول به مرکز شیمی درمانی در دو بخش مجزا تخصیص یافته است، مساحت این طبقه را 650 متر مربع اعلام کرد و افزود: طبقه دوم این پایگاه درمانگاه تخصصی اورولوژی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار