مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دو هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان از 15 اسفند ماه تا کنون از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۱۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱ 19 March 2015

سرهنگ حسنعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه ریزی های انجام شده امسال سه هزار نفر از خواهران، دو هزار و 500 نفر از برادران و سه هزار نفر نیز به صورت خانوادگی به این اردوها اعزام می شوند.

وی اظهار کرد: یک هزار نفر از هشت هزار و 500 نفر اعزامی به اردوهای راهیان نور جنوب از آذربایجان غربی دانشجویان هستند که اعزام آنها از 15 اسفند ماه آغاز شده است.

مسوول سازمان اردویی سپاه شهدا و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: اردوگاه شهید مسعودیان اهواز برای اسکان زائران اعزامی به صورت انفرادی و اردوگاه رسول اکرم (ص) اهواز برای اسکان خانواده های زایر آماده سازی شده است.

وی با اشاره به مناطق مورد بازدید زایران آذربایجان غربی از مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: فکه، هویزه، طلاییه، فتح المبین، دهلاویه، چزابه، شلمچه، اروندکنار و منطقه عملیاتی والفجر 8 جزو مناطق مورد بازدید زایران استان هستند.

چراغی اضافه کرد: حضور در یادمانها، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و معنوی، نمایش رزمی و فرهنگی و ارائه بسته های فرهنگی شامل جانماز، تقویم راهیان نور و کتاب راهیان نور از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای زایران آذربایجان غربی در طول اقامت آنها در این منطقه است.

مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: تمامی دست اندرکاران اردوهای راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی از 15 اسفند ماه در این قرارگاه ها مستقر شده و خدمات و تسهیلات لازم را به مردم و زایران استانی ارائه می دهند.

وی اظهار کرد: از آغاز راهیان نور شمالغرب کشور 70 هزار و 800 نفر از مناطق عملیاتی استان بازدید کرده اند که بیانگر استقبال خوبی از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی بوده است.

امسال 8500 نفر از اقشار مختلف مردم آذربایجان غربی در قالب 20 دوره اعزامی و با 200 دستگاه اتوبوس به مدت پنج روز به مناطق عملیاتی جنوب رهسپار می شوند.

اردوهای راهیان نور در چند سال گذشته با استقبال بسیار زیاد جوانان و خانواده ها مواجه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار