مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز در همدان خبر داد و گفت: مصرف گاز در همدان به ۱۳ میلیون مترمکعب در روز رسید.
کد خبر: ۱۵۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 03 January 2016

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز در همدان خبر داد و گفت: مصرف گاز در همدان به ۱۳ میلیون مترمکعب در روز رسید.

به گزارش تسنیم ، محمدمهدی مهدوی ، با اشاره به اینکه مشکلی در تامین گاز وجود ندارد، اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی شرکت ملی نفت ایران، خوشبختانه مشکلی در تامین گاز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 100 میلیون مترمکعب به تولید گاز در کشور افزوده شد، افزود: از این رو استان همدان نیز مشکلی در تامین گاز مشترکان نداشته و امیدواریم از نظر خرابی تاسیسات و تجهیزات نیز قطعی گاز نداشته باشیم.

مهدوی با اشاره به قطعی چند روز گذشته گاز مناطقی از جمله شهرک الوند، دیزج و مریانج در همدان گفت: متاسفانه هفته گذشته بر اثر بی دقتی پیمانکار شرکت آب و فاضلاب لوله خط انتقال گاز در این قسمت از شهر دچار آسیب شده و گاز این مناطق ساعاتی قطع بود.

وی تصریح کرد: در این ساعاتی که گاز این مناطق قطع شده بود کارکنان شرکت گاز تمامی تلاش خود را داشتند تا در کوتاه ترین زمان مشکل را رفع کرده و گاز این مناطق را وصل کنند که خوشبختانه این مشکل نیز رفع شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بیان کرد: با توجه به کاهش دمای در هفته‎‌‌های اخیر شاهد افزایش مصرف گاز در شهرهای استان هستیم که انتظار می‌رود مردم صرفه‌جویی لازم را در مصرف گاز داشته باشند تا در صورت کاهش شدید هوا با مشکل جدی مواجه نشویم.

وی اظهار داشت: مصرف گاز در همدان این روزها به 13 میلیون مترمکعب در روز رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بیان کرد: انتظار داریم تمامی مشترکان صنعتی و اداری در ایامی که در ادارات و محل کار خود حضور ندارند وسایل گرمایشی را خاموش کنند تا با کمبود گاز مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه مردم همراهی خوبی در مصرف بهینه گاز در استان همدان داشته‌اند، اظهار داشت: بیشترین انتظار در زمینه صرفه‌جویی از بخش خانگی است تا حد امکان صرفه‌جویی در این زمینه داشته باشند تا دچار مشکل کمبود گاز نشویم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار