مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال 51 هکتار پایانه کانتینری، نگهداری و خدمات جانبی کالا به اراضی پسکرانه بندر شهید رجایی اضافه می شود.
کد خبر: ۱۵۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 03 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ابراهیم ایدنی با بیان اینکه اجرای پروژه های بخش خصوصی در منطقه ویژه بندر شهیدرجایی از روند بسیار مطلوبی برخوردار است، اظهارداشت: بر اساس برنامه زمان بندی تاپایان سال 51 هکتار پایانه کانتینری نگهداری و خدمات جانبی به اراضی پس کرانه بندر الحاق می شود که این امر علاوه بر افزایش 600 هزارتی ای یو کالاهای کانتینری و اشتغال زایی، بندر را برای شرایط پس از تحریم آماده خواهد کرد.

وی افزود: با احتساب پروژه های بخش خصوصی که در نیمه اول سال 95 مورد بهره برداری قرار می گیرد هیچ مشکلی در امر خدمات رسانی وجود نخواهد داشت.

مدیرکل بنادر ودریانوردی استان هرمزگان بیان داشت: رویکرد سازمان بنادر ودریانوردی در راستای توسعه بنادر بهره گیری از توان بخش خصوصی است که این اداره کل نیز به تبع آن توانسته در سال گذشته هزار و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری در بندر شهید رجایی جذب کند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه نیز حدود یک هزار میلیارد تومان قرارداد در این بندر منعقد شده است .

ایدنی با اشاره به خیل عظیم تقاضای سرمایه گذاران به منظور حضوردربندر شهید رجایی در شرایط کنونی تصریح کرد: اقداماتی نظیر برگزاری مستمر جلسات سرمایه گذاری، اصلاح فرایند در مدل سرمایه گذاری و پایش مشکلات مطروحه مواردی بوده که با اجرایی کردن آن رسیدگی به تقاضای سرمایه گذاران کاهش قابل توجهی را در پی داشته است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار