رئیس پلیس راه اصفهان خبر داد
تابناک: رئیس پلیس راه ‌استان اصفهان از ترافیک نیمه سنگین در محورهای اصفهان- شیراز، داران به دامنه و اصفهان-کاشان از صبح امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴ 20 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: از صبح امروز موج مسافرت های نوروزی به سمت راه های استان اصفهان آغاز شده و تردد در محورهای اصفهان- شیراز، داران به دامنه و اصفهان- کاشان سنگین تر از راه های دیگر است.

وی افزود: با توجه به بارندگی باران در محور گلپایگان، نجف آباد، دامنه و  جاده اصفهان تهران و همچنین بارش خفیف برف در مسی دامنه به الیگودرز به رانندگان توصیه می‌کنیم با احتیاط بیشتر و رعایت سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به وقوع 3 حادثه رانندگی در جاده های اصفهان در روز گذشته که منجر به کشته شدن سه نفر و مجروح شدن 15 نفر شد، تصریح کرد: رانندگان در زمینه رانندگی در شرایط بارندگی و لغزنده بودن جاده ها هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: با کمی احتیاط و رعایت اصول ایمنی می توان سفری ایمن و بی خطری در ایام نوروز رقم زد و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری برای خود و دیگران کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار