مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رییس هیات اسکیت استان، گفت: اگر تا پایان سال 95 توانستید خوب کار کنید، در خدمت شما هستیم، در غیر این‌صورت درخواست می‌دهیم تا فرد دیگری مسوولیت را بر عهده بگیرد.
کد خبر: ۱۵۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 04 January 2016

فرامرز کیانی زاده در مجمع انتخاب رییس هیات اسکیت استان که امروز (دوشنبه) در محل این اداره‌کل برگزار شد، با تبریک به موالی‌زاده (رییس هیات) و تشکر از او بابت زحمات چهار سال گذشته‌اش در هیات استان، اظهارکرد: از دیگر کاندیداهایی که جسارت به خرج دادند و کاندیدا شدند نیز قدردانی می‌کنم و امیدوارم موالی‌زاده از ظرفیت این نفرات نیز استفاده کند.

وی بیان‌ کرد: در جریان ارتباطات خوب خانم موالی‌زاده هستیم ولی همان‌طور که می‌دانید تعامل با شهرداری‌ها باعث توسعه رشته اسکیت می‌شود و انتظار دارم که این موضوع در چهار سال آینده هیات اسکیت خوزستان عملی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: رییس هیات باید از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کند، آن‌چه که در چهار سال گذشته اتفاق نیفتاد؛ انتظارم این است که این کار برای چهار سال آینده انجام شود.

وی افزود: همچنین از دیگر خواسته‌های من، تشکیل کمیته‌های هیات اسکیت استان است و قرار نیست که یک نفر تمام کارها را انجام دهد؛ بنابراین با تشکیل کمیته‌ها باید تمام اعضا عملا کار کنند نه این‌که فقط اسم آن‌ها باشد.

کیانی زاده تاکیدکرد: رییس هیات باید وقت بیشتری بگذارد و نظارت بیشتری داشته باشد و از توان خود در بخش ارتباطاتی‌اش استفاده کند. اسکیت رشته‌ای است که در بخش همگانی آن می‌توان خوب کار کرد. همچنین می‌توان در بخش‌های آموزش و قهرمان‌پروری آن هم کار کرد. تعداد مدال‌های این رشته زیاد است و می‌توانیم مدال‌های بسیاری را به دست آوریم؛ یعنی این رشته می‌تواند بخشی از مدال‌آوری استان را تامین کند.

وی با انتقاد از هیات اسکیت استان نسبت به عدم ارائه آمار عملکردی خود به اداره‌کل ورزش و جوانان استان، گفت: این هیات به درستی عملکرد خود را به اداره‌کل ارائه نمی‌دهد و همیشه در این رشته با مشکل آمار مواجه بوده‌ایم و مواقعی هم که می‌خواستیم عملکرد اداره‌کل را به وزارت ورزش و جوانان تحویل دهیم، این کار بدون ثبت آمار هیات اسکیت استان انجام می‌شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به موالی‌زاده، رییس هیات اسکیت استان، عنوان‌ کرد: اگر تا پایان سال 95، با تیمی که تشکیل می‌دهید توانستید خوب کار کنید، در خدمت شما هستیم در غیر این‌صورت درخواست می‌دهیم تا فرد دیگری مسوولیت را بر عهده بگیرد، چرا که این رشته می‌تواند ظرفیت خوبی برای استان در بخش همگانی و قهرمانی باشد. اگر رییس هیات سمت داشته باشد ولی نتواند کار کند، به درد ورزش نمی‌خورد.

وی افزود: همچنین هیات اسکیت استان تلاش کند تا یک تیم در لیگ اسکیت کشور داشته باشد و انتظارم از رییس هیات نیز همین است. ان‌شاءالله هیات در ادامه نیز بتواند موفق باشد و می‌طلبد که همه از آن حمایت کنند تا اسکیت خوزستان نتایج بسیار بهتری کسب کند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار