نائب رئیس هیئت امور ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان اعلام کرد:
نائب رئیس هیئت امور ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: در جهت تامین هزینه های مورد نیاز این هیئت ،با همکاری انجمن ها ، سازمان ها و افراد خیر تصمیم به برگزاری جشنواره ی خیریه غذا گرفتیم و عواید حاصل از این جشنواره نیز به صورت مستقیم به حساب هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا واریز می شود.
کد خبر: ۱۵۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 04 January 2016
جواد دست افکن از برگزاری جشنواره ی خیریه ی غذا در راستای کمک به بیماران خاص و پیوند اعضا خبر داد .
 
وی با اشاره به اینکه بودجه ی سالانه پاسخگوی نیازهای هیئت امور ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا نمی باشد ، اظهار داشت : در جهت تامین هزینه های مورد نیاز این هیئت ،با همکاری انجمن ها ، سازمان ها و افراد خیر تصمیم به برگزاری جشنواره ی خیریه غذا گرفتیم و عواید حاصل از این جشنواره نیز به صورت مستقیم به حساب هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا واریز می شود.

دست افکن با تاکید بر اینکه در اجرای این جشنواره علاوه بر تامین اعتبار ، آموزش خانواده ها نیز در غرفه ها صورت می گیرد ، اضافه کرد: در این جشنواره توصیه هایی در خصوص پیشگیری از بیماری های خاص و فرهنگ سازی در این خصوص هم انجام می شود.

نائب رئیس هیئت امور ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت:برای برگزاری جشنواره ی خیریه ی غذا 50 غرفه ها در نظرگرفته شده است که این غرفه ها به انجمن ها ، سازمان های همکار و افراد خیر واگذار شده است. همچنین طی جلساتی که با روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز و شهرداری های ناحیه 1، 7 و 2 و اعضای شورای شهر برگزار شده است فضا و تجهیزات مورد نظر برای برگزاری این جشنواره توسط مجموعه ی شهرداری فراهم می شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد که غرفه های این جشنواره از 17 و 18 دی ماه از ساعت 14 تا 20 در بلوار ساحلی اهواز دایر می باشد.
دست افکن در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم توجه به این بیماران ، خاطر نشان کرد: در طی این مدت تمرینات منظم و استعداد یابی این افراد انجام شده است ،همچنین ورزشکاران نیز بیمه شده اند.

وی افزود:در حال حاضر از 30 هزار بیمار، 300 تن تحت پوشش این هیئت ورزشی قرار دارند که به ورزش های شطرنج، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، تنیس روی میز، بدمینتون، دو ومیدانی و شنا می پردازند.

نائب رئیس هیئت ورزشی امور ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به اینکه امسال مسابقات جام جهانی برای این بیماران برگزاری می شود ، گفت: در مسابقاتی که در آرژانتین برگزار شد ، امسال ما توانستیم از رتبه ی 11 به رتبه ی 6 ارتقا پیدا کنیم.
احیای هیئت ورزشی بیماری های خاص با مدیریت جدید 
 
همچنین یاشار مهرابی ، رئیس روابط عمومی هیئت امور ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان نیز با اشاره به شرح وظایف و عملکرد این هیئت ورزشی ، اظهار داشت: هیئت امور ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا از انتهای سال گذشته با مدیریت جدید احیا شد و روند رو به رشدی را آغاز کرد.

مهرابی گفت: در سالهای گذشته با از بین رفتن فدراسیون، این هیئت ورزشی زیر مجموعه ی بهزیستی بود که هم اکنون دور جدید فعالیت های خود را آغاز کرده است .

وی با اشاره به اینکه انجمن های هموفیلی ، تالاسمی ، ام اس ، بیماران کلیوی و پیوند اعضا ، بیماران پیوندی و دیالیزی ، و بیماران دیابتی با همکاری این هیئت کار می کنند ، گفت:این فعالیت های ورزشی در جهت ایجاد روحیه ی امید و سالم سازی در این بیماران انجام می شود.
مهرابی در عین حال افزود: طی ده ماه گذشته برنامه های مختلفی از قبیل همایش پیاده روی ، افطاری ، تجلیل از ورزشکاران مدال آور و قهرمانان ورزشی انجام شد و پرونده های پزشکی بیماران نیز در این دوره تکمیل شده است .

وی همچنین فعال کردن دفتر هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا را از کارهای بزرگ صورت گرفته در این دوره دانست و گفت: ده شهرستان در طی این مدت فعال شده اند و امکانات و بودجه هایی برای انجام فعالیت های ورزشی در این شهرستانها در نظر گرفته شده است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار