معاون اداره کل تامین اجتماعی مازندران
معاون اداری مالی اداره کل تامین اجتماعی مازندران از تبدیل شدن دفترچه‌های درمانی به کارت هوشمند در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 06 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،سیدمحمد میری با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک تمامی پرونده‌ها در این اداره کل که بالغ بر یک‌میلیون جلد است به صورت الکترونیکی در خواهد آمد، اظهار کرد: همچنین دفترچه خدمات درمانی این سازمان نیز به صورت کارت هوشمند ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در 28 شعبه تامین اجتماعی استان بالغ بر 900 کارمند در حوزه‌های بیمه‌ای فعالیت می‌کنند، افزود: بالغ بر یک‌میلیون و 800 هزار نفر از جمعیت 3 میلیون و 100 هزار نفری استان که شامل 58 درصد جمعیت مازندران می‌شود از پوشش بیمه‌ای این سازمان در قالب بیمه‌شدگان اصلی و طلایی خدمات دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه قالب کشاورزان استان از نداشتن پوشش بیمه‌ای رنج می‌برند و تلاش سازمان این بود که کشاورزان و باغداران مازندران در پوشش بیمه‌ای باغداری و کشاورزی قرار دهد و فعلا این پوشش بیمه‌ای لغو نشد، تصریح کرد: کسانی که شرایط را با توجه به متراژ زمین و احراز اشتغال داشته و توسط بازرسان تامین اجتماعی تایید شده و در پوشش بیمه‌های معافیت‌دار قرار می‌گیرند.

معاون اداری مالی اداره کل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه مازندران 128 هزار مستمر بگیر اصلی و تبعی دارد که بالغ بر یک‌هزار و 700 میلیارد تومان در طول سال به تناسب مستمر‌بگیر‌ها خدمات ارائه داده می‌شود، خاطر نشان کرد: 220 میلیارد تومان کسری منابع در استان وجود دارد، همچنین منابع ورودی و خروجی تطابق ندارند که در این زمینه کسری منابع از سایر استان‌هایی که تعداد مستمر بگیرهای کمتری دارند پوشش داده می‌شود.

وی با بیان خدمات غرامت دستمزد، بیمه باربری، باغداری، بیمه غرامت دستمزد، زایمان، تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت توسط بیمه تامین اجتماعی ارائه می‌شود، افزود: تلاش مجموعه تامین اجتماعی این است که مستمری در موعد مقرر و بدون هیچ تعللی پرداخت شود.

میری از قطع نشدن بیمه رانندگان نیز خبر داد و گفت: خدمت به رانندگان جدید نیز مانند رانندگان قدیمی انجام می‌شود و محدودیتی برای در پوشش قرار دادن وجود ندارد.

معاون اداری مالی اداره کل تامین اجتماعی مازندران در پایان گفت: در آزمون استخدامی که از 12 تا 18 دی ماه ثبت‌نام آن آغاز شده 18 نفر را در شعبه‌های تامین اجتماعی مازندران در رشته‌های متناسب جذب می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار