نخستین سرای سبز بیماران خاص در بندرعباس به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۵۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 06 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مدیرعامل انجمن نگهداری بیماران خاص ابوریحان گفت: اجاره ۱۰ میلیون تومانی این بیمار سرا را نیکوکاران پرداخت می کنند.
 
میترا قاسمی افزود: این بیمار سرا با ۳۰تخت در طبقه سوم آپارتمانی با زیر بنای ۲۲۰ متر مربع در نزدیکی انجمن نگه داری بیماران خاص برای اسکان بیماران سرطانی ،هموفیلی ،تالاسمی و ام اس اجاره گرفته شده است.
 
وی گفت: پیش از برای دریافت خدمات درمانی بیماران سرطانی و تالاسمی ۵۰تا ۱۵۰ هزار تومان برای رفت و آمد به مرکز استان هزینه می شد که با راه اندازی این بیمار سرا ،بخشی از مشکلات این بیماران کاسته شد.
 
بیش از ۲ هزار بیمار خاص درهرمزگان از خدمات درمانی و اسکان رایگان موسسه نگه داری بیماران خاص ابوریحان بهره مند می شوند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیش از ۴۵۰ بیمار سرطانی از خدمات مرکز پرتو درمانی امید بندرعباس آن بهره مند شده اند.
شکاری افزود: علاوه بربیماران هرمزگانی، بیماران از کشور امارات و از استانهای فارس ،کرمان و کهکیلویه و بویر احمد در این بیمارستان پرتو درمانی شده اند.
 
وی با اشاره به نیاز ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مراحل دوم و سوم مرکزپرتو درمانی امید گفت: با راه اندازی دستگاهای پیشرفته تر در مراحل بعدی ساخت این بیمارستان بیماران بیشتری از خدمات پرتو درمانی استفاده می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار