ابتدا همایش انتخاباتی یکی از کاندیداهای باسابقه درست زمانی که همه چیز برای روشن شدن میکروفن سخنران! مهیا بود توسط مراجع قانونی لغو شد.
کد خبر: ۱۵۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 06 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، در هفته‎های گذشته کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با استفاده از روش‎های مختلف تبلیغات زودهنگام اقدام به تبلیغات وسیع برای برگزاری همایش‎های انتخاباتی در سطح کلان کردند.
از همایش پزشکی تا حزبی و از جنس رسانه ای تا ختم و بزرگداشت نزدیکان در مناطق مختلف حوزه انتخابیه و حتی همایش‎های پیاده‎روی چندهزار نفری مجموعا روش‎هایی بودند که توسط برخی از کاندیداهای مجلس برای دیده شدن و جلب آرای رای‎دهندگان به آن متوصل شدند.
اصلاح‎طلب و اصولگرا هم نداشت، تفاوت بین دیدگاه موجب تفاوت در روش نشد و تقریبا فقط بهانه‎ها متفاوت بود با این وجود دو برنامه که برای یکی تبلیغ مفصلی شده بود دقیقه 91 توسط مسئولان به دلیل شائبه سنگین تبلیغاتی بودن آن لغو شد.
ابتدا همایش انتخاباتی یکی از کاندیداهای باسابقه و از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی که تحت پوشش همایش رسانه‎ای برگزار شده بود در هفته گذشته درست زمانی که همه چیز برای روشن شدن میکروفن سخنران! مهیا بود توسط مراجع قانونی لغو شد.
برای این همایش هفته ها تبلیغ شده بود و هرچند با نام همایش رسانه‎ای بنای اجرا داشت اما در نهایت لغو شد.
دومین همایشی که از روزهای گذشته برنامه ریزی کاملی برای اجرای آن انجام شده وعصر دیروز همزمان با آغاز لغو شد در یکی از شهرستان‎های حوزه انتخابیه منطقه شرق مازندران اتفاق افتاد.
دراین همایش یکی از افراد معروف اصلاح‎طلب از تهران برای سخنرانی و تبلیغ چند کاندیدای مجلس دعوت شده بود که پس از برگزاری نشست خبری خبر ممنوعیت آن به اطلاع رسید و تنها به مراسم اندکی در حیاط دفتر ارتباط مردمی یکی از کاندیداها بسنده شد.
البته یکی از کاندیداهایی که قرار بود در نشست دیروز مورد تبلیغ قرار بگیرد ماه گذشته نیز همایش بزرگی را با درون مایه تبلیغاتی برگزار کرده بود، گفته می‎شود وی مورد حمایت یکی از تشکل‎های صنفی پول‎دار و بی‏غم جامعه است.
اما در این بین همایش‎هایی نیز بودند که چراغ خاموش و بدون تبلیغ همگانی برگزارشدند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار