رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور شهرستان شوش در استان خوزستان از باز پس گیری افزون بر یکهزار و 400 هکتار از اراضی ملی از دست زمین خواران خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 10 January 2016
مجید افراخته با بیان اینکه پرونده های زمین خواری فوری و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می گیرند اظهارکرد: با همکاری ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان شوش یکهزار و 300 هکتار زمین در بخش شاوور از دست زمین خواران منطقه آزاد شد.

وی گفت:در این رابطه هفت نیز دستگیر شدند ضمن اینکه دستور قطع انشعاب آب و برق و نیز تخریب حصار این اراضی ملی صادر شده است.

افراخته با بیان اینکه زمین خواران در این اراضی اقدام به کشت گندم کرده بودند افزود: پرونده این زمین خواری هفتم بهمن ماه امسال در دستگاه قضایی شهرستان شوش رسیدگی می شود.

رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور همچنین از شناسایی و آزاد سازی 100 هکتار دیگر از اراضی ملی در محدوده این بخش که از سوی زمین خواران مصادره شده بود خبر داد و گفت:شش هزار مترمربع زمین مسکونی نیز در این رابطه در بخش شاوور شوش شناسایی شده است.

وی گفت:دستگاه قضایی با افرادی که اراضی ملی را تصرف و اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز نموده اند برخورد کرده و ساخت و ساز غیر قانونی را تخریب خواهد کرد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار