کد خبر: ۱۶۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 11 January 2016


رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان البرز گفت: طرح استعدادیابی هیئت بولینگ و بیلیارد البرز با شرکت جمعی از دانش آموزان استان آغاز شد.

علی کربلایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح با حضور 32 دختر دانش آموز از مدارس مختلف استان در رده سنی 11 تا 13 سال به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج (دفتر هیئت بولینگ و بیلیارد) برگزار شد.

وی ادامه داد: تدریس این دوره بر عهده دکتر بابازاده از اساتید دانشگاه بود و برنامه ریزی طرح توسط حیدر نژاد نایب رئیس هیئت صورت گرفت.

وی با اشاره به توجه ویژه این هیئت به امر استعدادیابی گفت: خوشبختانه طرح استعدادیابی بیلیارد که یکی از مهم ترین وظایف هیئت است و برنامه های جامعی نیز برای آن در نظر گرفته شده، با حضور این دختران دانش آموز آغاز شد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از استعدادهای ورزشی اظهار کرد: قطعا کسانی که در طی اجرای این طرح توسط مربیان و کارشناسان به عنوان استعداد شناخته شوند، مورد حمایت هیئت خواهند بود و تمام تلاش مان را می کنیم که از این نسل قهرمانان و افتخار آفرینانی برای آینده ی ورزش کشور و استان پرورش دهیم.

کربلایی رشد و پیشرفت ورزش کشور را در گرو امر استعدادیابی ارزیابی کرد و افزود: بدون شک مهم ترین مسئله برای رشد و توسعه ی ورزش کشور امر استعدادیابی و اجرای صحیح و علمی این طرح است که در صورت کم توجهی به آن در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی در پایان تصریح کرد: هیئت بولینگ و بیلیارد برای اجرای صحیح و موثر طرح استعدادیابی برنامه های گسترده و کار کارشناسی ویژه ای را صورت داده و در این زمینه یکی از هیئت های پیشرو استان البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار