با اضافه شدن ششمین فرد از نشریه خاص به هیات مدیره خانه مطبوعات
در حالی که معترضان به ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اردبیل مشغول تنظیم شکایت نامه ای برای رسیدگی در محاکم قضایی هستند ، هیئت مدیره فعلی خانه مطبوعات با انتخاب مدیر جدید خارج از جمع هیات مدیره، پروژه انحصاری کردن این تشکل صنفی را تکمیل کردند.
کد خبر: ۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷ 29 January 2015

به گزارش تابناک اردبیل، هیات مدیره کنونی خانه مطبوعات، ترجیح داد فردی خارج از جمع هیات مدیره را به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات انتخاب کند و در همین رابطه بابک آذری را عنوان ششمین فردی که سابقه همکاری با نشریه آوای اردبیل را داشته است برگزید.

پیش از این از کل جمع 11 نفره هیات مدیره و بازرسان ششمین دوره خانه مطبوعات، پنج نفر سابقه فعالیت در نشریه آوای اردبیل را داشته اند که با انتخاب آذری به عنوان مدیر جدید خانه ، تعداد آنها به شش نفر رسیده است.

بابک آذری سردبیر اسبق هفته نامه آوای اردبیل است که با مدیر مسئولی محسن حافظی فر ، رئیس دفتر کنونی استاندار اردبیل در تهران منتشر می شود.

ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اردبیل ابتدای دی ماه امسال به رغم اعتراضات بیش از یکصد نفر از اصحاب مطبوعات استان با حمایت مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد و با وجود ارسال نامه اعتراضی که به امضای 106 فعال مطبوعاتی رسیده بود مورد تایید این اداره کل قرار گرفت.

محمد باقر نباتی سردبیر کنونی هفته نامه آوای اردبیل و از منتخبان هیات مدیره این انتخابات به عنوان خزانه دار خانه مطبوعات و مشاور مدیر کل کنونی فرهنگ وارشاد اسلامی اردبیل فعالیت می کند و از گزینه های تصدی معاونت فرهنگی این اداره کل در دولت یازدهم است.

معترضان به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات به دلایلی مانند کم بودن تعداد کاندیداها ، محدود بودن زمان ثبت نام از کاندیداهای انتخابات خانه مطبوعات و تلاش گروهی سیاسی برای مهندسی این انتخابات صنفی خواستار به تعویق افتادن انتخابات خانه مطبوعات و بررسی حق رای ها بودند و به همین دلیل در این انتخابات شرکت نکردند.

در عین حال معترضان می گویند هیات مدیره کنونی خانه مطبوعات با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اردبیل ، در غیاب معترضان با رای گیری خانوادگی انتخابات خانه مطبوعات را به حد نصاب رسانده اند و در همین رابطه مشغول تدوین شکوائیه قضایی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار