روابط عمومی شرکت آبفار استان تهران به نقل از محمد قربان بختیاری معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت از شروع به کار و راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات در این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 14 January 2016
روابط عمومی شرکت آبفار استان تهران به نقل از  محمد قربان بختیاری معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت از شروع به کار و راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات در این شرکت خبر داد.

بختیاری گفت: در اجرای بندهای (3 و 8 ) مصوبه شماره 430/13 .ط مورخه 15/12/79 شورای عالی اداری ، موضوع "طرح استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها " ،  با تاکیدات و حمایت های رضا پور رجب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت و تلاش و زحمات کمیته راهبردی نظام پیشنهادها ، اجرای نظام مذکور به صورت مکانیزه و تحت سامانه اینترنتی http://pishnahad.nww.ir برای کلیه همکاران شرکت فراهم گردیده است .

در این راستا طی مدت دو ماه گذشته  32 پیشنهاد واصل ، که از آنها 17 پیشنهاد مورد قبول واجرایی شناخته شده اند و جهت اقدام و اجرایی شدن به کمیته اجرایی شرکت واگذار شده است . پیشنهادهای دیگر نیز در حال ارزیابی کارشناسی میباشند این در حالی است که پیشنهادهای واصله اثر شگرفی در فعالیتهای شرکت خواهد گذاشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار