ارتباط با خانواده شهدا موجب ایجاد روحیه تازه در مسئولان برای پیشبرد امور جامعه و ادامه راه شهدا می‌شود.
کد خبر: ۱۶۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 13 January 2016
استاندار ایلام گفت: ارتباط با خانواده شهدا موجب ایجاد روحیه تازه در مسئولان برای پیشبرد امور جامعه و ادامه راه شهدا می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام، «محمدرضا مروارید» در جلسه بزرگداشت روز شهید ضمن تسلیت درگذشت کارمند بنیاد شهید در هفتم دی‌ماه،اظهار کرد: خدمت در بنیاد شهید با دیگر دستگاه‌ها متفاوت است و مراجعه‌کنندگان به این دستگاه حق بزرگی بر گردن نظام و مردم ‌دارند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا مشکلات زیادی دارند و ما در حد توان در تلاش هستیم به این قشر از جامعه خدمات‌دهی کنیم،افزود:دولت برای پرداخت مطالبات ایثارگران که در سال‌های گذشته قول آن داده‌ شده در تلاش است.

استاندار ایلام ادامه داد:با گشایش‌هایی که بعد از لغو تحریم‌ها صورت خواهد گرفت دست دولت برای کمک به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بازتر و روند استخدام فرزندان ایثارگران و خانواده‌های شهدا پیگیری خواهد شد.

استاندار ایلام با تأکید بر اینکه از بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به ایثارگران قول گرفته‌ایم،افزود: بنیاد شهید باید امور استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران را از مرکز پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و ازخودگذشتگی‌های جانبازان و ایثارگران است، افزود: ارتباط با خانواده شهدا موجب ایجاد روحیه تازه در مسئولان برای پیشبرد امور جامعه و ادامه راه شهدا می‌شود./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار