هیات اسکواش مازندران یک دوره مربیگری سطح یک اسکواش را با هماهنگی کمیته آموزش و توسعه منابع انسانی فدراسیون اسکواش با مدرسی محسن غلام نژاد به مدت سه روز در خانه اسکواش ساری برگزار کرد.
کد خبر: ۱۶۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 15 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، در این دوره 31 نفر از مربیان اسکواش استان های مازندران ، گلستان و خراسان رضوی از بیست چهارم تا بیست و ششم دی به صورت تئوری ، عملی و آزمون کتبی آموزش لازم را فرا گیرند. 

امیر هوشنگ گل رخ مسئول کمیته آموزش و توسعه منابع انسانی فدراسیون اسکواش روز جمعه پس از برگزاری آزمون کتبی این دوره آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: آشنایی با راکد، سالن و کورت ،نحوه زدن سرویس ، آموزش و چگونگی بازی کردن اسکواش توسط کودکان و دانش آموزان از مهمترین موارد آموزش مربیگری سطح یک اسکواش است.


وی با بیان اینکه 19 نفر از مربیان شرکت کننده در این دوره مرد و 12 نفر بانوان بودند، اظهار داشت: هر چه مربیان اسکواش سطح یک در کشور بیشتر شوند ، به طور یقین جامعه آماری ورزش اسکواش نیز افزایش می یابد. 


وی ورزش اسکواش را کم هزینه و بسیار مهم در کشور توصیف کرد و خاطر نشان کرد: هر ساله دوره آموزش مربیگری سطح یک، دو و سه در کشور برگزار می شود.


مسئول کمیته آموزش و توسعه منابع انسانی فدراسیون اسکواش به وجود 170 مربی سطح سه در کشور اشاره کرد و گفت: هشت نفر از مربیان اسکواش کشور نیز با گذراندن دوره های مختلف آموزشی سطح دو مربیگری، کارت بین المللی را دریافت کردند.


گل رخ گفت:دوره آموزش مربیگری سطح سه بین المللی پنج روزه و مربیان با مقولات تغذیه، فیزیولوژی ، علم تمرین ، مدیریت ورزشی و روانشناسی ورزشی آشنا می شوند.


وی بدون اعلام زمان مشخص از برگزاری یک دوره آموزش داوری سطح عمومی اسکواش در ساری خبر داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار