مسوول اورژانس 115 جنوب تهران از اجرای 299 ماموریت توسط امدادگران مستقر در پایگاههای جاده تهران - قم از شروع سفرهای نوروزی تا کنون خبرداد.
کد خبر: ۱۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 25 March 2015

 روح الله غلامی درگفت وگو با ایرنا ، اظهار داشت: این میزان ماموریت از تاریخ 25 اسفندماه همزمان با شروع فصل سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات در مسیرشمال به جنوب و بالعکس در محوراتوبان تهران - قم ، تا روز چهارم فروردین ماه انجام شده است.

وی افزود: از تعداد 299 ماموریت محوله بالغ بر 35 مورد انتقال مصدوم به مراکز درمانی از جمله بیمارستان هفتم تیر، فیروزآبادی و لقمان حکیم ، صورت گرفته است.

غلامی با بیان اینکه بیشتر صدمات بر اثر تصادف و جراحات ناشی از سوانح رانندگی بوه است، اظهار داشت: خوشبختانه جراحت منجر به فوت تا این لحظه گزارش نشده و مابقی کمک های اولیه صورت گرفته به هموطنان در این حوزه توسط تیم امدادی اورژانس 115 بطور سرپایی انجام گرفته است.

وی از سوختگی با آب جوش، حالت تهوه در حین مسافرت، سردرد و سرگیجه، سرماخوردگی و افت فشار و گرمازدگی به عنوان عمده بیماری های مسافران نوروزی برشمرد.

 غلامی توصیه کرد: هموطنان در حین مسافرت با خودروی شخصی حتما جعبه کمک های اولیه به همراه داشته باشند و با خواب آلودگی از رانندگی پرهیزکرده و با رعایت جوانب راهنمایی و رانندگی به سفری مطمئن اقدام کنند و در هنگام مواجه با سوانح در اولین فرصت با شماره 115 اورژانس تماس حاصل کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار