مدیر آموزش و پرورش تویسرکان گفت: شهرستان تویسرکان در توسعه هنرستان‎ها رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۶۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 18 January 2016

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان گفت: شهرستان تویسرکان در توسعه هنرستان‎ها رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش فارس، با همراهی مدیر آموزش و پرورش، اعضای شورای آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان، زنگ شورای آموزش و پرورش در مدرسه فاطمه‌الزهرا(س) توسط فرماندار تویسرکان نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان در این آیین فعالیت مجدد هنرستان‌های‌ فنی و حرفه‌ای را از برنامه‌های شورای آموزش و پرورش عنوان کرد.

جواد اسدبیگی گفت: هنرستان فنی و حرفه‌ای تویسرکان رو به تعطیلی بود؛ اما خوشبختانه امروز شاهد فعالیت این هنرستان فنی و حرفه‌ای هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در بحث هنرستان‌ها 8.3 رشد داشتیم، خاطرنشان کرد: تویسرکان در توسعه هنرستان رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان کیفی‌سازی دروس، کیفیت‌بخشی تعلیم و تربیت و سازماندهی دانش‌آموزان و مدارس بخشی از فعالیت‌های انجام شده دانست و افزود: ما در چند سال آینده مشکل فضا در آموزش و پرورش نداریم.

وی هزینه‌کردن در آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری خواند و گفت: حل مشکلات در آموزش و پرورش ریشه‌ای است، همه باید برای تقویت آموزش و پرورش تلاش کنیم.

اسدبیگی در ادامه با اشاره به اینکه با خرد جمعی اخذ تصمیمات عاقلانه و رسیدن به اهداف به راحتی انجام می‌شود، افزود: شورای آموزش و پرورش تویسرکان نیز بستری مهم در تصمیم‌گیری و دستیابی به اهداف به شمار می‎رود.

فرماندار تویسرکان در این آیین با تبریک دیپلماسی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مقابل جهان اظهار کرد: بعد از دو سال کار فشرده و سنگین تیم مذاکره‎کننده، با تدبیر رئیس جمهور و حمایت همه جانبه مقام معظم رهبری و مردم امروز به نتیجه رسید.

حبیب مومیوند در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌ رو، حضور حداکثری در انتخابات را یک تکلیف دانست و افزود: شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات ضمن تاکید رهبری و خواسته رئیس جمهور، نیاز امروز کشور است.

وی با تاکید بر لزوم دقت در انتخاب کاندیدای اصلح گفت: همه باید برای برگزاری انتخاباتی با نشاط و پرشور تلاش کنیم.

فرماندار تویسرکان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای آموزش و پرورش بیان کرد: شورای آموزش و پرورش در شهرستان به خوبی کارها را رصد کرده و به صورت کاربردی بر انجام آن‌ها ورود پیدا می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار