مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري اروميه اعلام كرد: تاکسیرانان ارومیه صاحب بیمه تکمیلی می‌شوند.
کد خبر: ۱۶۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹ 17 January 2016
به گزارش محمدی خبرنگار تابناک آذربایجان غربی؛ فخرالدین معصوم زاده، مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري اروميه  با بيان اينكه رانندگان تاکسی ارومیه، بعد از شهرهای تهران و مشهد می ‌توانند از مزایای بیمه تکمیلی بهره شوند، گفت: بهره مند نبودن از بیمه تکمیلی یکی از اساسی ترین دغدغه‌های رانندگان تاکسی در این شهر است.
 وي از ثبت نام 3 هزار و 500 راننده تاکسی برای درخواست بیمه تکمیلی خبر داد و افزود: 14 هزار و 800 راننده تاکسی می‌توانند از این مزایا بهره مند شوند.
 معصوم زاده با اعلام این که جلسات و اقدامات متعددی برای حل این مشکل در شهرداری ارومیه برگزار شده است، اظهار کرد: 60 درصد از حق بیمه تکمیلی از سوی شهرداری ارومیه و 40 درصد بقیه از سوی رانندگان تاکسی تأمین و پرداخت می‌شود.
وي خاطر نشان كرد: رانندگان تاکسی باید برای بهره مندی از این طرح، ماهیانه به ازای هر نفر از اعضای خانواده 7 هزار تومان پرداخت کنند.
مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري اروميه عنوان كرد: به غیر از هزینه دندان پزشکی بقیه هزینه‌های پزشکی از جمله انواع آزمایش ها، هزینه آمبولانس و عمل‌های جراحی و ویزیت از سوی بیمه پرداخت می‌شود.
وي  ادامه داد: این امکانات تنها برای تاکسیرانانی امکان اجرا دارد که دارای پروانه هوشمندند و از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهرمندند و بتبع از این به بعد نیز تمامی خدمات رفاهی و تسهیلاتی تاکسیرانان نیز منوط به ارائه پروانه هوشمند تاکسیرانی ست.
معصوم زاده با اشاره به امضای توافقنامه ای با بیمه البرز برای اجرای طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانان و خانواده هایشان افزود: تاکسیرانان محترم برای ثبت نام در این طرح و دریافت بیمه تکمیلی تا پایان دیماه وقت دارند که برای ثبت نام اقدام نمایند.
وي  گفت: تاکسی های تلفنی و خطی با مراجعه به سازمان تاکسیرانی واحد بیمه البرز و تاکسی های گردشی به تعاونی تاکسیرانی واحد بیمه البرز با در دست داشتن دفترچه بیمه خود و همسر و فرزندانشان نسبت به تکمیل فرم مربوطه ثبت نام  كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار