گروه اجتماعی: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: با توجه به نزدیکی اجلاس سراسری نماز و حضور میهمانان کشوری در این اجلاس، قزوین مسئولان باید تا آن زمان شهر را از متکدیان پاکسازی کنند.
کد خبر: ۱۶۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 18 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ایوب رحیمی در جلسه شورای هماهنگی جمع‌آوری متکدیان اظهار کرد:  متکدیان در عوارضی قزوین اغلب مزاحم ماشین‌ها می‌شوند و برخی اوقات شاهد سرقت در این منطقه هستیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت برگزاری اجلاس نماز در قزوین مسئولان باید تا آن زمان شهر را از متکدیان پاکسازی کنند تا در عوارضی برای مهمانان مشکل ایجاد نکنند که لازمه این امر هماهنگی دستگاههای اجرایی و جمع اوری متکدیان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: با توجه به تعداد کم متکدیان در قزوین، دستگاه‌های اجرایی قزوین با همکاری مشترک ظرف یک هفته آینده می‌توانند متکدیان را جمع‌آوری کنند چرا که در حال حاضر قزوین حدود 50 متکدی دارد.

وی افزود: کمک به نیازمندان کاری خداپسندانه است که مردم قزوین از طریق کمک به متکدیان این امر را پیش می‌گیرند اما ما باید فرهنگ‌سازی کنیم تا مردم از راه صحیح به فقرا کمک کنند درصورتی‌که مردم به متکدیان کمک نکنند، میزان آنها کاهش پیدا می‌کند.

رحیمی تصریح کرد: برای کمک به فقرا باید مؤسسات خیریه را ساماندهی کنیم تا این مؤسسات به مستحقان کمک کنند در این میان کمیته امداد با اجرای طرح خودکفایی و کمک به نیازمندان ۲۵ هزار خانوار را تحت پوشش دارد که مردم از طریق صندوق‌های کمیته امداد می‌توان کمک کنند.
وی ادامه داد: پدیده تکدی‌گری یکی از اتفاقات زجرآوری است که گریبانگیر شهر قزوین شده است؛ گاهی اوقات شاهد حضور متکدیان در کوچه‌ها و درب منازل شهروندان هستیم که این امر آسایش مردم را سلب کرده و در پی آن شاهد اتفاقات ناگوار دیگر هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: وجود متکدیان در سطح شهر چهره زشتی ایجاد کرده است که متکدیان تا پاسی از شب، با حالت زشت و زننده جلوی مردم را می‌گیرند، گاهی اوقات این افراد نیازمند نیستند و به‌صورت سازمان‌یافته فعالیت می‌کنند و برخی دیگر نیز از طریق تکدی‌گری سوءاستفاده می‌کنند که جرم تلقی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
جناب فقط در این مدت جمع اوری کنند؟بعدا چی شود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار