هفته بیست‌و دوم لیگ آزادگان در حالی در دور برگشت فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که تیم شهرداری اردبیل در نصف جهان به مصاف گیتی‌پسند اصفهان می‌رود.
کد خبر: ۱۶۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 19 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در دومین بازی متوالی خارج از خانه تیم شهرداری اردبیل در دور برگشت رقابت‌های جام آزادگان تیم شهرداری اردبیل فردا از ساعت 14 عصر به مصاف نماینده اصفهان گیتی‌پسندی می‌رود که در جدول رده‌بندی حال و روزی بهتر از شهرداری اردبیل ندارد و در نیمه دوم جدول رده‌بندی 20 تیمی فوتبال دسته یک کشور قرار گرفته است.

تیم شهرداری اردبیل که هفته گذشته نیز در بازی خارج از خانه در برابر تیم نام آشنای مس کرمان به نتیجه مساوی یک بر یک رسید، تیم اصفهانی گیتی‌پسند نیز همین نتیجه را مقابل گل گهر سیرجان به دست آورد تا در بازی خانگی خود مقابل سرخپوشان اردبیلی رقابت نفس‌گیری را انجام دهد.

هفته بیست‌و دوم لیگ آزادگان در حالی فردا با 10 دیدار در شهرهای مختلف کشورمان به انجام می‌رسد که در پایان هفته بیست و یکم تیم‌های پیکان تهران، فجر سپاسی و مس کرمان در رده‌های اول تا سوم جدول لیگ آزادگان قرار دارد و شهرداری اردبیل با 21 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفته است.

تیم محمد احمدزاده در حالی دومین بازی حساس خود را در خارج از خانه در یک هفته اخیر تجربه می‌کند که قرار است هفته بیست و سوم نیز تیم شهرداری اردبیل در روز ششم بهمن ماه در یک بازی حساس دیگر مقابل داماش گیلان قرار گیرد تا یک محک جدی را در بازی خانگی بخورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار