بازگشت بختیار رحمانی نیز به ترکیب ثابت این تیم از نکات قابل‌توجهی بود که به چشم می‌آمد، این بازیکن این روزها به‌دوراز هیاهو و حواشی این روزهایش در کیش با آرامش به تمرین با تیم می‌پردازد.
کد خبر: ۱۶۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 20 January 2016
بازگشت بختیار رحمانی نیز به ترکیب ثابت این تیم از نکات قابل‌توجهی بود که به چشم می‌آمد، این بازیکن این روزها به‌دوراز هیاهو و حواشی این روزهایش در کیش با آرامش به تمرین با تیم می‌پردازد.


طراحی جدید لباس تراکتورسازان نیز نکته جالبی بود که در این بازی کاملاً به چشم می‌آمد، لباس‌هایی که البته مشخص نیست با آن نیم‌فصل دوم را به میدان می‌روند یا خیر.

ترکیب تبریزی‌ها در ابتدای این بازی با چهار تغییر نسبت به نیم‌فصل اول چیده شده بود و چهار بازیکن جذب‌شده این تیم در بین 11 بازیکن اصلی بودند، ایوب کلانتری، فرزاد حاتمی، مهدی(که در بازی‌های اخیر هم به میدان رفته بودند) به همراه فرزین گروسیان، چهار بازیکنی متفاوت این تیم نسبت به نیم‌فصل اول بودند.

 نقل وانتقالات سرخابی های تبریز

روز گذشته با اعلام سازمان لیگ، آخرین فرصت تیم‌ها برای خرید و فروش بازیکن بود و بنابراین، پرونده رفت و آمدهای بازیکنان به دو تیم تبریزی بسته شد.

البته هنوز تیم ها می توانند بازیکن آزاد جذب کنند، ولی در این مهلت، تراکتورسازی با جذب شش بازیکن و از دست دادن هفت مهره، یکی از پرسروصداترین تیم های لیگ امسال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل بود.

ایوب کلانتری، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی، مهدی شریفی، آلویس نانگ و فرزین گروسیان، شش بازیکنی بودند که با پیوستن به جمع سرخپوشان تبریزی، ادامه بازی های نیم فصل دوم را در تراکتورسازی توپ خواهند زد.

هر چند که این تیم، فرید بهزادی کریمی، مهرداد بایرامی، سامان نریمان جهان، حمزه یونس، میرهانی هاشمی، مهرداد طهماسبی و احمد عبدالله زاده را با نظر امیر قلعه نویی از دست داد تا یکی از پر رفت و آمدترین تیم های لیگ لقب بگیرد.

گسترش فولاد تبریز هم در این مهلت، سامان نریمان جهان، محسن حمیدی، سیدمهدی سیدصالحی، لئوناردو پیمنتا، مهدی کربلایی و سیامک کوهنورد را در اختیار گرفت و ایوب کلانتری، مهدی کیانی، فرزاد حاتمی، یوسف سیدی و سعید دقیقی نیز از این تیم جدا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار