کد خبر: ۱۶۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 21 January 2016


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از پلمب مرکز درمانی جراحی غیرمجاز در این استان خبر داد.

علی اکبرمختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: این مرکز درمانی که فاقد مجوز بود جراحی‌های غیرمجاز و پنهانی در مکانی بسیار غیربهداشتی و فاقد مجوزهای لازم انجام می‌داد.

وی با اشاره به تعطیلی موقت این واحد به ظاهر درمانی، افزود: بازرسی این مرکز توسط اکیپ مشترکی متشکل از رئیس شعبه نهم و گشت سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، عوامل انتظامی و کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز از محل این مرکز انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: به سبب بکارگیری افراد فاقد صلاحیت و عدم فعالیت هرگونه پزشک، این مرکز به دستور موقت رئیس شعبه حاضر در گشت، پلمب و پرونده جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد.

وی همچنین از برخورد قاطع با استفاده‌کنندگان از افزودنی‌های غیرمجاز در تهیه نان در کرج خبر داد و گفت: در این راستا جلسه‌ای به منظور هماهنگی برخورد قاطع با استفاده‌کنندگان از افزودنی‌های غیرمجاز(جوش شیرین– جوهر قند) در تهیه نان در سطح استان البرز در محل اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تشکیل شد.

مختاری خاطرنشان کرد: در این جلسه ضمن ایجاد هماهنگی لازم در مورد موارد مطرح شده نتایج قابل ملاحظه‌ای بدست آمد و بعد از این ‌با نانوایانی که از افزودنی‌های غیرمجاز استفاده کنند، برخورد شده و به تعزیرات حکومتی استان البرز معرفی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار