خطیب نماز جمعه اهواز:
آیت الله حسن زاده عنوان کرد: اولین قدم برای نفوذ، تطهیر چهره آمریکا است. رهبر انقلاب فرمودند، نفوذی مانند موریانه است که وقتی فرد متوجه وجود موریانه در جایی شود، مقابله با آن خیلی سخت می شود.
کد خبر: ۱۶۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 22 January 2016

به گزارش تابناک خوزستان؛ آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اهواز با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این باره فرموده اند، اصل انتخابات موجب افتخار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که سبب ماندگاری و تنومندی انقلاب است. آنچه که دشمنان وحشت دارند از آن و الحمدلله دشمنی استکبار جهانی نشان دهنده ماندگاری انقلاب و عدم تخطی از اصول انقلاب که حضرت امام (ره) بر اساس آنها انقلاب را رهبری کرد و به پیروزی رساند.

وی افزود: از مهمترین مولفه های ماندگاری انقلاب، حضور مردم در انتخابات است. در تمام کشورهایی که دموکراسی وجود دارد و رای مردم تعیین کننده است، حضور مردم در انتخابات یکی از شاخص های رشد سیاسی و اجتماعی در این کشورهاست.

امام جمعه موقت اهواز افزود: رهبر انقلاب همیشه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند و فرمودند چون انتخابات اقتدار کشور را بیشتر می کند، همه کسانی که حتی با رهبری مشکل دارند، در انتخابات شرکت کنند.

آیت الله حسن زاده با اشاره به سخنان رهبری در خصوص انتخاب افراد صالح خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند کسانی که خود را سپر بلای مشکلات نظام کنند، خود را فدای نظام و دین می کنند و نه مصالح سیاسی و جناحی خود را بر نظام ترجیح بدهند اصلح هستند.

وی افزود: از زمان حضرت امام (ره) نیز ریزش هایی وجود داشته است که علت آن این است که افراد هرچه بزرگ هم باشند هم خود را فدای نظام نمی کنند، جناح و گروه سیاسی خود را فدای نظام نمی کنند بلکه برعکس انتظار دارند نظام جمهوری اسلامی درباره فرد یا جناحی انعطاف نشان دهد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب لیست های انتخاباتی گفت: ایشان فرمودند برای انتخاب کسانی که نمی شناسیم، باید به لیست هایی که افراد انقلابی و قانون مند در آن وجود دارند، مراجعه کنیم. کسانی که لیست ارائه می دهند تنها جناح سیاسی خود را در نظر نگیرند.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده عنوان کرد: صریح فرمایشان رهبر انقلاب قانون گرایی است. ایشان فرمودند حتی اگر اشتباهی در رد، یا عدم احراز صلاحیت افراد صورت گرفته باشد، باید از طریق قانون اقدام به کنند اما هیچ کس به هیچ اجازی نمی تواند از حدود قانون خارج شود.

وی با اشاره به اظهارات رهبری در خصوص حق الناس در انتخابات ادامه داد: هیچ وقت تقلب سازمان یافته در انتخابات وجود نداشته اما بخشی از حق الناس شامل شمارش آرا و حق داوطلبان است.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: ممکن است در بررسی صلاحیت افراد اشتباهی به وجود آید که اعضای شورای نگهبان باید در این خصوص دقت داشته باشند.

وی افزود: نه وسواس و نه بی موالاتی وجود باید داشته باشد به صورتی که هر کسی ثبت نام کرد، تایید شود.

آیت الله حسن زاده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به پذیرش نتیجه انتخابات اظهار کرد: طبیعتاً افراد محدودی به مجلس خبرگان و شورای اسلامی راه پیدا می کنند لذا نباید گفته شود که تقلبی صورت گرفته و شاهد وقایعی مانند سال ۸۸ که در آن بیشترین طمع را دشمنان بعد از پیروزی انقلاب داشتند، باشیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص نفوذ دشمن عنوان کرد: ماهیت آمریکا به هیچ وجه تغییر نکرده است و به فرمایش رهبر انقلاب، همان آمریکای زمان ریگان است. ماهیت شوم و پلید آمریکا تغییر نکرده، بلکه روش های آن تغییر پیدا کرده که یکی از آنها نفوذ است.

وی افزود: نفوذ به این معنا نیست که کاندیدای انتخابات به صورت مستقیم با یک نفر از سازمان های اطلاعاتی ارتباط گرفته باشد، بلکه نفوذ به این معنی است که آن فرد حرف دشمن را بزند و یا ناخواسته راه را برای دشمن باز کند.

آیت الله حسن زاده عنوان کرد: اولین قدم برای نفوذ، تطهیر چهره آمریکا است. رهبر انقلاب فرمودند، نفوذی مانند موریانه است که وقتی فرد متوجه وجود موریانه در جایی شود، مقابله با آن خیلی سخت می شود.

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: انتخابات عرصه امتحان مردم، مسئولین و نامزد ها است که انشالله همه مردم، مسئولین، مجریان و ناظران از این امتحان سربلند بیرون آیند.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده در ادامه با اشاره به آغاز اجرای برجام عنوان کرد: رهبر انقلاب در این خصوص فرمودند، برجام مسئله ای نیست که راه ارتباط ما را با آمریکا باز کرده باشد، آمریکا، همان آمریکای حبیث است.

وی افزود: برجام هیچ چیزی را در ارتباط ما با آمریکا تغییر نداده است، آمریکا همان آمریکای کودتای ۲۸ مرداد، همان آمریکای ساقط کننده هواپیما مسافربری ایران و همان آمریکایی است که تا الآن هم از منافقین حمایت می کند. تا زمانی که آمریکای همین آمریکا باشد، دشمنی ما با آن ادامه خواهد داشت و شعار اصلی ما مرگ بر آمریکاست.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: برداشتن تحریم ها نباید کشور ما را به یک کشور مصرف کننده کالاهای تولید غرب مانند زمان قبل از انقلاب کند.

آیت الله حسن زاده خاطر نشان کرد: تنها راه حل رکود اقتصادی که امروز در جامعه وجود دارد، اقتصاد مقاومتی است. مسئولان در گفتار خود به این نکته تاکید دارند، اما باید به عرصه عمل کردن به آن برسیم.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران با این اقدام برای ما سربلندی آوردند، البته حضور و دستگیری این افراد امری عادی است اما در این جهانی که آمریکا خود را کدخدا می داند برای آنها خیلی سخت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار