دبیر انجمن مهر امید از اجرای طرح «بخور به حساب مهربانی ها» در رستوران ها و غذاخوری های اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 23 January 2016

به گزارش خبرنگار ایرنا توحید مهدوی روز شنبه افزود: در این طرح افراد خیر می توانند با مراجعه به ساندویچی ها، غذاخوری ها و رستوران هایی که طرح در آن اجرا می شود، غذای مورد نظر خود را خرید کرده و به افراد نیازمند و فقرا اهدا کنند.
وی با اشاره به سازکارهای تعریف شده در طرح «بخور به حساب مهربانی ها» اضافه کرد: در رستوران ها، ساندویچی ها و غذاخوری هایی که طرح در آنجا اجرا می شود، افراد خیر می توانند غذا مورد نظر خود را خریداری کرده و فیش آن در محل مشخص شده نصب کنند.
مهدوی بیان کرد: افراد نیازمند که به آن ساندویچی، رستوران و غذاخوری مراجعه می کنند، می توانند فیش را برداشته و به صاحب غذا فروشی بدهند و غذایی که قبلا هزینه آن توسط خیری پرداخت شده را بخورند.
دبیر انجمن مهر امید با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در استان اردبیل و به همت و ابتکار این انجمن اجرا می شود، ادامه داد: انتظار می رود مردم خیر اردبیل در این طرح نوعدوستی مشارکت داشته باشند.
وی افزود: هر خیر به اندازه توانایی خود می تواند در این طرح مشارکت داشته باشد و از این طریق به هموطنان نیازمند کمک کند.
مهدوی با بیان اینکه رستوران ها، ساندویچی ها و غذاخوری ها می توانند جهت پیوستن به این طرح با انجمن مهر امید در تماس باشند، گفت: صاحبان ساندویچی ها، رستوران ها و غذاخوری ها می توانند با شماره تلفن 09352299234 تماس گرفته و در این کار خدا پسندانه به یاری انجمن مهر امید بشتابند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی غریبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
شعارش خیلی مسخرست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار