استاندار کردستان:
استاندار کردستان جلوگیری از سوء استفاده از برنامه‌های دهه فجر توسط کاندیداهای انتخاباتی و طرفداران آنها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید مراقب باشیم که سخنرانی برنامه‌های این دهه به صحنه تبلیغات له یا علیه کاندیدا‌یی تبدیل نشود.
کد خبر: ۱۶۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 23 January 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر استان در سنندج اظهار کرد: پیروزی ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای و به برجام رسیدن فرجام را تبریک می‌گویم.

وی گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدای بسیار زیادی است که از آغاز شکل‌گیری این نظام الهی خون پاک‌شان فدای انقلاب و ارزش‌های آن شده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب نیز در درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب و همچنین در جنگ تحمیلی برای حفظ و ماندگاری انقلاب هزینه‌های زیادی پرداخت کرده است.

وی گفت: گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از این جهت که به عنوان یوم‌الله و مقطع تاریخی ارزنده‌ای که بسیار شبیه دوران ظهور اسلام است از اهمیت بالایی برخوردار است.

زاهدی افزود: انقلاب اسلامی بنیان حکومت 2500 ساله ظالمانه رژیم مستکبرانه شاهنشاهی را که ساختاری تغییر ناپذیر داشت متلاشی و در واقع انقلاب اسلامی تغییر در رویکرد و ساختار حکومت در کشور ایران را تحقق بخشید.

وی بر تبیین دلایل و اهداف اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر در استان تاکید کرد و گفت: جوانان و نوجوانان ما قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند و اکثریت آنها حتی دوران دفاع مقدس را نیز به صورت کامل نشناخته‌اند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امروز با وجود بسیاری از مشکلاتی که در جهان به ویژه کشورهای منطقه وجود دارد ایران اسلامی به برکت انقلاب از ثبات و امنیت کامل برخوردار بوده و امید به زندگی در بین مردمان آن موج می‌زند.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های دهه فجر امسال باید به دو حوزه مهم توجه شود، گفت: تلاش‌ها و سیاست‌های اصلی نظام و توفیقات و پیروزی که در مذاکرات هسته‌ای به عنوان یک دستاورد ارزشمند به وجود آمده باید در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار بگیرد.

زاهدی افزود: انتخابات‌های پیش رو نیز از دیگر مسائل مهمی است که باید از ظرفیت دهه مبارک فجر برای هرچه پرشور برگزار کردن آن بهره گرفت.

وی توجه به تقویت نشاط و شادی در قالب برنامه‌های مختلف در دهه فجر امسال را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید به نحوی عمل شد که بچه‌ها احساس شادی و نشاط بیشتری داشته باشند و با این کار بستر خشنودی و انتظار برگزاری این سالروز را در سال‌های بعدی در آنها ایجاد کرد.

استاندار کردستان گفت: جنبه عمومیت بخشیدن ویژه برنامه‌های دهه فجر و جلوگیری از همپوشانی و موازی‌کاری در برنامه‌ها از دیگر مباحثی است که باید از سوی کمیته‌های مختلف برگزار کننده برنامه‌های این دهه در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به پروژه‌های مختلفی که در دهه فجر امسال توسط دستگاه‌های مختلف در استان بهره‌برداری می‌شود، افزود: افتتاح‌ها باید واقعی باشد تا عامل ایجاد احساس بی‌اعتمادی در بین مردم نشویم.

زاهدی افزود: برنامه‌های افتتاح پروژه‌ها باید به گونه‌ای باشد که اعتماد عمومی سلب نشود و توجه به چینش برنامه‌ها براساس روزشمار از دیگر نیازها در این حوزه است.

وی بهره‌گیری از ایام‌الله دهه فجر برای ارتقای حضور سیاسی مردم در انتخابت‌های پیش‌رو را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با تجدید نظر شورای نگهبان بستر هر بیشتر حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

زاهدی جلوگیری از سوء استفاده از برنامه‌های دهه فجر توسط کاندیداهای انتخاباتی و طرفداران آنها را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید مراقب باشیم که سخنرانی برنامه‌های این دهه به صحنه تبلیغات له یا علیه کاندیدا‌یی تبدیل نشود.

به گفته وی، دهه فجر متعلق به تمام ملت ایران است و نباید به صورت جناحی از آن بهره‌برداری کرد و آن را خرج انتخابات کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار