معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس از تدوین اساس نامه برای ورود نام حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به صندوق توسعه حرمین خبر داد و گفت: اگر این اتفاق روی دهد بهتر بتوان برای توسعه آن حرم مطهر از بخش خصوصی و غیره بهره جست.
کد خبر: ۱۶۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 23 January 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان: شاپور رستمی، معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس امروز (3بهمن) در دیدار با اعضای توسعه گردشگری فارس با اشاره به اینکه در صندوق توسعه حرمین فعلا تنها حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) هستند، گفت: در حال تنظیم و تدوین اساس نامه هستیم تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) نیز وارد این صندوق شود تا بهتر بتوان برای توسعه آن حرم مطهر از بخش خصوصی و غیره بهره جست.

وی اضافه کرد: با توجه به گره های ترافیکی اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) بعد از جلسه استاندار فارس با وزیر راه و شهرسازی، مقرر شد تا مشاور طرح نسبت به حذف گره های ترافیکی اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) و طرح 57 هکتاری اقدام کند.

رستمی با اشاره به اینکه برای کارگروه گردشگری استان 6 کمیته مد نظر قرار دادیم، افزود: بخش خصوصی از فرصت کنونی باز کشور استفاده کنند و فضای حضور سرمایه گذار باید بازتر شود چرا که فارس دارای بیشترین اثر تاریخی و فرهنگی است.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم اعلام شد اولین پرواز مستقیم شیراز به نجف اشرف و بالعکس بهمن ماه جاری شیراز را به سمت نجف ترک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار