مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی در سال 95 خبر داد و گفت: این جشنواره برای نخستین بار در تالار مرکزی شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 24 January 2016
به گزارش تابناک قم،‌ حجت‌الاسلام عباس دانشی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان سیاست‌گذاری و ستاد برگزاری و کمیته‌های نخستین جشنواره مد و لباس استان قم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد:‌ قم شهری است که ویژگی‌های منحصر به فردی در زمینه‌های گوناگون دارد به همین دلیل دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه استان قم در زمینه سیاست‌گذاری و اثربخشی سیاست‌های فرهنگی جامعه تاثیر بسزایی دارد،‌ تصریح کرد: ‌استان قم در عرصه فرهنگ عفاف و حجاب باید پیشگام باشد که در این زمینه می‌توانیم در نخستین جشنواره مد و لباس که در نیمه دوم فروردین ماه در قم برگزار می‌شود از همه توان مجموعه‌های گوناگون فکری،‌ فرهنگی و هنری بهره ببریم و موفق عمل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین بر ضرورت تدوین نقشه راه به صورت کاربردی در حوزه مد و لباس تاکید و تصریح کرد: این حوزه دارای مباحث فرهنگی پرشماری است که همه اعضای کارگروه باید به آن اهمیت دهند.

وی با بیان اینکه چندین دستگاه و نهاد در برگزاری این جشنواره با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مشارکت دارند، گفت: معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور بانوان استانداری قم،‌ اداره کل آموزش و پرورش استان قم، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قم،‌ صدا و سیمای مرکز قم،‌ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، اصناف و اتحادیه‌های تولیدکنندگان پوشاک استان قم با این اداره کل همکاری می‌کنند.

دانشی اضافه کرد: اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم از دستگاه‌هایی هستند که در برگزاری نخستین جشنواره مد و لباس با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مشارکت دارند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تلاش بود که این جشنواره را در اسفند ماه سال جاری برگزار کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ایام مصادف با ایام شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) است تصمیم گرفته شد که نخستین جشنواره مد و لباس،‌ نیمه دوم فروردین ماه در تالار مرکزی شهر برگزار شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار