کادرفنی دو تیم نساجی و خونه به خونه مازندران دو تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان در آستانه بازی حساس این دو تیم با تاکید بر بازی جوانمردانه دست رد بر سینه حاشیه سازان زیر سایه هواداری زدند.
کد خبر: ۱۶۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 25 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، مدیرعامل نساجی مازندران گفت : دو تیم خونه به خونه و نساجی از تیم های با تجربه و خوب و نماینده مازندران در رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان هستند و هیچ اختلافی بین دو تیم در آستانه این بازی مهم به میزبانی خونه به خونه وجود ندارد.


محمدحسن حیدرزاده در کنفرانس خبری پیش از دیدار روز سه شنبه دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران به میزبانی تیم خونه به خونه افزود : انتظار ما از هواداران و تماشاگران دو تیم نیز این است که حرمت دو تیم هم استانی را نگهدارند و از هرگونه حاشیه سازی احتمالی خودداری کنند.


وی اضافه کرد : میزبانی حق تیم خونه به خونه بابل است و ما نیز به عنوان تیم مهمان به این میزبانی احترام می گذاریم و با ارائه بازی جوانمردانه همانند سایر دیدارهای قبلی با تیم های خارج استانی، نگاه ما به مستطیل سبز خواهد بود.


حیدرزاده افزود : از نظر ما به عنوان مهمان هیچ مشکلی برای بازی در زمین خونه به خونه نداریم و به تصمیم مسئولان ورزش استان و تیم میزبان نیز احترام می گذاریم و تلاش می کنیم که بتوانیم با بازی منطقی جبران باخت هفته گذشته را داشته باشیم.


وی اضافه کرد : ایجاد هر گونه حاشیه ای می تواند ضربه بزرگی به دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران که در جدول نیز وضعیت حساسی دارند، وارد کند و انتظار ما از تمام علاقه مندان به فوتبال در مازندران دوری از این حواشی به خصوص از سوی رسانه ها است.

سرپرست تیم خونه به خونه مازندران نیز با تاکید بر بازی جوانمردانه بین دو تیم هم استانی گفت : نساجی مازندران و خونه به خونه از تیم های خوب حاضر در رقابت های لیگ دسته اول محسوب می شوند.


میرشاد ماجدی افزود : این دو تیم نمایندگان استان بزرگ مازندران در این رقابت ها هستند و این دیدار نیز برای هر دو تیم همانند سایر دیدارهای انجام شده در بیست و دو هفته گذشته است و حاشیه سازی برای این دیدار باعث ضربه خوردن به دو تیم این استان می شود.


این بازیکن سابق استقلال تهران گفت : خونه به خونه و نساجی مازندران هیچ مشکلی با هم ندارند و ما با بازی جوانمردانه در زمین نشان می دهیم که نمایندگان یک استان هستیم و باید به هم کمک کنیم.


ماجدی افزود : ایجاد حواشی برای یک بازی خانگی داخل استانی به ضرر ورزش مازندران خواهد شد و باید این حواشی زمینه ساز یک بازی خوب در داخل زمین شود وامیدواریم با سرمایه گذاری در ورزش این استان به خصوص ساخت ورزشگاه بزرگ در دو شهر قائمشهر و بابل دیگر چیزی به نام مشکل فضا برای تماشاگران نداشته باشیم.


سرمربی تیم خونه به خونه مازندران نیز در این نشست گفت : دیدار خانگی ما با نساجی همانند سایر بازی هاست و ما نیز به دنبال کسب سه امتیاز دیدار خانگی هستیم و با یک بازی منطقی امیدواریم بتوانیم سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کنیم.


اکبر میثاقیان افزود : تیم خونه به خونه یکی از مدعیان به صعود به لیگ برتر فوتبال است و ما برای مدعی ماندن و قرارگیری در جمع سه تیم برای راهیابی به رقابت های لیگ برتر باید در دیدارهای خانگی برنده از بازی خارج شویم و دیدار با نساجی نیز هدف ما همین است.


وی اضافه کرد : تیم خونه به خونه در فصل نقل و انتقال بازیکنان خوبی را از تیم های داخل جذب کرد و با این نفرات ما امیدواریم بتوانیم برنده این دیدار باشیم و از بازیکنان دو تیم نیز درخواست ارائه بازی جوانمردانه را داریم.


سرمربی تیم نساجی مازندران نیز در این نشست خبری گفت : تیم ما شکست سنگین خانگی در برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم را فراموش کرده و با روحیه مضاعف به دیدار تیم خونه به خونه می رویم.


سید کوروش موسوی افزود : بازی گذشته ما هر چه بود، برای نساجی مازندران تمام شد و ما باید تمام حواسمان را متمرکز به دیدار روز ششم بهمن ماه در برابر خونه به خونه بکنیم تا بتوانیم با کسب امتیاز از زمین خارج شویم و گرفتن امتیاز در این دیدار برای برگشت روحیه بازیکنان برای ما حیاتی است.


وی در مورد استفعایش پس از شکست خانگی تیمش با نتیجه چهار بر یک در برابر صنعت نفت آبادان در قائمشهر اضافه کرد : این شکست و حواشی داخل ورزشگاه فشار مضاعفی را بر کادر فنی و بازیکنان وارد کرد و من نیز براثر این فشارها تصمیم به استعفا گرفتم، ولی الان اعلام می کنم با قدرت در تیم خوب نساجی ادامه می دهم و از این پس تحت تاثیر این فشارهای بیرونی قرار نمی گیرم.


وی اضافه کرد : برای ما دیدار خونه به خونه همانند سایر دیدارهای گذشته و تیم های خارج استانی است و باید تمام حواس ما متمرکز به کسب نتیجه در این دیدار باشد و ما تمام بازیکنانمان در آمادگی خوبی به سر می برند.


هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان فردا دیدار بین دو تیم نساجی و خونه به خونه مازندران در بابل برگزار می شود.


در حال حاضر خونه به خونه با 37 امتیاز و نساجی مازندران با 29 امتیاز در رده چهارم و هفتم رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان قرار دارند و از این رقابت ها نیز سه تیم به طور مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار