فرماندار تفت از بهره برداری و افتتاح بیش از 72 طرح با اعتباری حدود 580 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 25 January 2016

به گزارش تابناک یزد،محمود زارع رشکوییه  گفت: این پروژه ها بیشتر در بخش های گازرسانی، ورزش و جوانان، برق، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، احداث CNG، شهرداریها، دهیاریها، مخابرات و جهادکشاورزی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

زارع با اشاره به افتتاح پروژه های مهم گازرسانی به مناطق مختلف شهرستان تفت در ایام دهه فجر اظهار داشت: افتتاح پروژه های گازرسانی به شهر نیر، گازرسانی به روستاهای دهستان کهدوییه، گازرسانی به روستاهای دهستان بنادکوک و گازرسانی به روستاهای بخ و گاریز(فاز1) از مهم ترین پروژه هایی است که در ایام ا... فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین از افتتاح رسمی 9 واحد تولیدی و گردشگری با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال و اشتغال زایی 81 نفر در دهه فجر امسال خبر داد.
فرماندار تفت با تقدیر از خدمات و تلاشهای مسئولان استانی و شهرستانی در کمک به تکمیل پروژه های عمرانی و زیربنایی تفت ادامه داد: افتتاح این پروژه های مهم در شرایط دشوار تحریم و تنگناهای شدید اعتباری و بودجه ای، تنها در سایه تلاش بی وقفه خادمان مردم در دستگاههای اجرایی و همراهی و تعامل سازنده مردم شریف صورت گرفته است که حقیقتا جای قدردانی و سپاسگزاری دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار