مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبرداد:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برنامه انجام مسابقات ورزشی ویژه کارمندان و ادارات استان استمرار خواهد یافت.
کد خبر: ۱۷۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 26 January 2016

فرامرز کیانی زاده پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه اولین دوره مسابقات ورزشی کارکنان ستادی دولت که در استادیوم تختی برگزار شد، اظهار کرد: در انجام برنامه‌های ورزشی باید از جایگاه و اهمیت ورزش در جامعه سخن گفته شود و اگر توجه به این موضوع مهم نبود اینک این‌دوره ورزشی نیز صورت نمی‌گرفت.

وی با بیان اینکه انجام کارهای ورزشی موجب ایجاد نشاط، سرزندگی و شادابی در جامعه می‌شود، افزود: توسعه برنامه‌های ورزشی در بین کارمندان ادارات یکی از برنامه‌های مهمی است که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در دستور کاری خود قرار داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه داشتن یک زندگی خوب در داشتن جسم سالم است، خاطرنشان کرد: امیدوارم که تمام کارمندان و ادارات با توجه به این شعار نسبت به انجام فعالیت‌های ورزشی و روی آوردن به ورزش اقدامات بیشتری انجام دهند.

کیانی زاده با اشاره به اینکه شادابی کارمندان باعث رشد و توسعه جامعه نیز خواهد شد، گفت: برای برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی کارمندان در استان تلاش‌های زیادی شد، ولی متاسفانه استقبال خوبی از آن صورت نگرفت.

مدیرکل در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم با ادامه دادن این فعالیت‌های ورزشی استقبال خوبی از آن به‌عمل آید تا که در صورت افزایش علاقمندان مکان این مسابقات به زمین اصلی مجموعه تختی منتقل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار