همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۷۲ واحد مسکن مدد جویان تحت حمایت این نهاد مقدس افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۷۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ 27 January 2016

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۷۲ واحد مسکن مدد جویان تحت حمایت این نهاد مقدس افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

به گزارش تابناک همدان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با اشاره به اینکه در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، از طرح های دیگر استان همچون، ساخت مسکن روستایی و شهری محرومان ، خانه بهداشت روستایی بهسازی و مرمت خانه های مددجویان انجام خواهد شد.

علیرضا ابراهیمی افزود:طرح مسکن مهر، مسکن ایتام ، تکمیل مسکن روستایی از مهمترین پروژه های آماده افتتاح و بهره برداری کمیته امداد حضرت امام (ره) در سطح شهرستان های استان است که به همراه کلنگ زنی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان انجام می شوند.

وی به بهسازی ۱۰۵واحد مسکن مدد جویی شهری اشاره و عنوان کرد:۱۵۴ مسکن روستایی نیز در طول این مدت بهسازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان عنوان کرد:در بحث تعمیرات مسکن مدد جویان، تا کنون برای تعمیرمسکن یک هزارو ۴۳۰مسکن با اعتبار۴۰میلیاردو ۷۵۵ میلیون ریال تعمیر شدند.

ابراهیمی ادامه داد:طی قرارداد به توافق رسیده با بنیاد مسکن قراراست ۲هزار مسکن بهسازی شوند.

وی خاطر نشان کرد: پارسال ۲۱۶ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۴میلیار ریال ۱۱۸واحد مسکن شهری با اعتبار با ۹۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ضمن قدردانی از خیرین و نیکوکاران در راستای احداث مسکن مدد جویان کمیته امداد (ره) افزودبهسازی ومقاوم سازی مسکن روستایی و احداث سرویس های بهداشتی از دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان است که با هدف رفع مشکلات مدد جویان انجام می شود.

وی تصریح کرد: پروردگار متعال را شاکریم که نیازمندان ایران اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با دستان پرتوان امداد گرانمشکلات سرپناه و مسکن خانواده های محروم و نیازمند مرتفع شده است .

مدیر کل کمیته امداد استان همدان در پایان تاکید داشت : مردم نوعدوست ، خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در راستای کمک رسانی به محرومین و نیازمندان و بیماران صعب العلاج که دچار بیماری سرطان ، تالاسمی و دیابت هستند به این نهاد تحویل دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار