کد خبر: ۱۷۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۴ 30 January 2016


فرماندار فردیس، نقش بانوان را در پیشبرد برنامه های اقتصادی و فرهنگی با اهمیت توصیف کرد و گفت: براین اساس باید علم وفناوری را درکانون خانواده نهادینه کرد.

به گزارش ایرنا،علی قنبر زمانی روز پنج شنبه در همایش بزرگ نقش زن در مشارکت های اجتماعی انقلاب که در سالن همایش شهید بیات پژوهشگاه مواد وانرژی ایران مستقر در مشکین دشت فردیس برگزار شد،افزود: موفقیت ها در تمام عرصه ها زمانی حاصل می شود که بانوان نقش آفرینی کنند.

وی به نقش زن درخانواده اشاره کرد و گفت: پیشگیری از اسراف و هدر روی سرمایه های اقتصادی در کانون خانواده می تواند به پویایی اقتصاد کلان کمک کند.

فرماندار فردیس ادامه افزود: وقتی پدر یا سرپرست خانواده نتواند از عهده هزینه که بر او متحمل می شود برآید کانون خانواده دچار آسیب و چالش خواهد شد و در اینجا بایستی بانوان زندگی را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه جایگاه زن در جامعه بر کسی پوشیده نیست گفت: بانوان از زمان انقلاب تاکنون با ایثارگری و از خودگذشتگی خدمات بزرگ ارزشمندی در کشور داشته اند.

فرماندار فردیس افزود:امروز با گذشت سالیان زیاد حضور بانوان در همه عرصه ها پررنگتر از گذشته شده است،مادران مدیران خانواده هستند و تمامی اداره امور خانواده به عهده آنها می باشد.

قنبرزمانی افزود: مادران باید دقت بیشتری کنند تا راهکارهای مناسبی را برای ناهنجاریهای اجتماعی و ... که در حال حاضر گریبانگیر جامعه شده است پیدا کنند.

وی بیان کرد:بانوان باید خود را با فناوری روز دنیا آشنا کنند از مشاوره های روانشناسی در امر تربیت فرزندان خود کمک بگیرند.

در این همایش از تعدادی از مادران شهدا ،بانوان سرپرست خانواده،خانواده موفق و نخبه های علمی و هنرمند تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار