کد خبر: ۱۷۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 30 January 2016
تابناک: فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری یادواره دو هزار و 200 شهید شهرستان رشت با حضور سردار نقدی در 19 بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران برنامه‌های دهه فجر سپاه قدس گیلان را تشریح کرد.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، این ایام را یادآور نام امام راحل و شهدایی که برای استمرار انقلاب اسلامی تلاش کردند دانست و اظهار کرد: امام (ره) زمانی رهبری انقلاب را به‌عهده گرفت که در دنیا دو گفتمان سلطه و استکبار حرف نخست را می‌زد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: امام (ره) گفتمان ستیز با سلطه را به دنیا نشان داد و با همین گفتمان ملت‌ها را بیدار کرد.

وی از برگزاری 640 برنامه سپاه قدس گیلان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: نگاه کلی سپاه  برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان است.

عبدالله‌پور بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی را از مهم‌ترین برنامه دهه فجر سپاه عنوان کرد و افزود: آمریکا همواره نماد استکبار است و گفتمان امام (ره) اسکتبارستیزی بود و این مبارزه تا آخر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اجرای برجام رابطه‌ای با دشمنی ما با آمریکا ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکا برای همیشه دشمن ماست و تا زمانی که این دشمن وجود دارد شعار مرگ بر آمریکا نیز پابرجاست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سیاست داخلی و خارجی کشور با مقام معظم رهبری است، یادآور شد: هرگز با نظام سلطه کنار نمی‌آییم.

وی گفت: سیاست آمریکا بر پایه ظلم و کفر است و دوام چندانی ندارد و به لحاظ دفاعی به قدری ضعیف شده که ارتش ما به راحتی آن را رصد می‌کند.

عبدالله‌پور برنامه‌های دهه فجر سپاه قدس گیلان را در راستای نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید این استان بیان کرد و متذکر شد: برنامه‌های دهه فجر از روز 12 بهمن با نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس سراسر استان توسط بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی آغاز می‌شود.

وی برگزاری مراسم نمادین ورود حضرت امام (ره) از فرودگاه تا مزار شهدا به همراه رژه موتورسواران، تاکسیران‌ها تا گلباران مزار شهدای رشت را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در 12 بهمن عنوان کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری یادواره دو هزار و 200 شهید شهرستان رشت با حضور سردار نقدی در 19 بهمن ماه جاری خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار