کد خبر: ۱۷۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 30 January 2016


رئیس پلیس استان البرز ارائه خدمت به مردم و ارتقا امنیت اجتماعی را از جمله مهم ترین دستاوردهای اجرای طرح پارکبان در این شهر اعلام کرد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح پارکبان در شهرستان کرج بر اساس مصوبات شورای تأمین استان و با هدف ساماندهی و روان سازی هرچه بیشتر ترافیک و پیشگیری از سرقت خودروها عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل نبود زیرساخت های مناسب از قبیل پارکینگ کافی باید برای ساماندهی پارک خودروها در معابر عمومی برنامه ریزی شود، افزود: استقرار پارکبان ها می تواند در حل بخشی از معضلات ترافیکی و امنیتی کلانشهرکرج موثر باشد.

سردار کامرانی صالح تأکید کرد: حل معضل ترافیک و جلوگیری از جرائم مرتبط با این حوزه نیازمند مشارکت و هم افزایی همه دستگاه ها و نهادهاست و پلیس در این زمینه ضمن انجام وظایف محوله با تمام دستگاه های متولی از جمله شهرداری و ... آماده همکاری است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه اجرای طرح پارکبان از مصوبات چهارمین نشست شورای تأمین استان بوده که با همکاری شهرداری ها، فرمانداری ها و نیروی انتظامی برای محدوده های پرترافیک بررسی و عملیاتی شده است، تصریح کرد: اجرای این طرح ازدغدغه ها و مطالبات مردم است که با توجه به مصوبات این نشست دردستور کارپلیس البرز قرار گرفت و بررسی ها و هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار