به گزارش تابناک تبریز، هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، امروز (یکشنبه) برگزار می شود و شهرداری تبریز در خانه به مصاف همنام ارومیه ای خود می رود.
کد خبر: ۱۷۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 31 January 2016

دیدار حساس والیبالیست‌های شهرداری تبریز و ارومیه، در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک تبریز، هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، امروز (یکشنبه) برگزار می شود و شهرداری تبریز در خانه به مصاف همنام ارومیه ای خود می رود.

این دیدار که یکی از حساس ترین بازی های شهرداری تبریز در لیگ والیبال به حساب می آید، از ساعت 17 امروز در سالن شهید اقدمی تبریز آغاز می شود.

شاگردان بناکار که در چند هفته اخیر، نتایج مطلوبی کسب نکرده اند، هفته گذشته میزبان جواهری گنبد بودند و در حالی که با حساب دو بر صفر از حریف خود عقب بودند، توانستند با نتیجه سه بر دو میهمانشان را شکست دهند و دو امتیاز از این بازی کسب کنند.

شهرداری ارومیه هم هفته گذشته با نتیجه سه بر صفر کاله مازندران را شکست داده و روحیه خوبی در تبریز خواهد داشت. همچنین پیروزی سه بر یک شهرداری ارومیه در بازی رفت نیز، یکی دیگر از دلایل برتری روحی تیم ارومیه ای است.

شهرداری ارومیه هم اکنون با 46 امتیاز در رده سوم قرار دارد و شهرداری تبریز با 30 امتیاز ششم است.


ماشین به مصاف نفت آبادان میرود

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برای کسب سومین برد متوالی خود به مصاف نفت آبادان می رود.

 هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال، فردا (دوشنبه) برگزار می شود و ماشین سازی تبریز در خانه به مصاف نفت آبادان می رود.

ماشین سازی تبریز در بازی هفته بیست و دوم لیگ دسته یک، با نتیجه دو بر صفر مقابل فولاد یزد به برتری رسید و هفته گذشته هم موفق شد با حساب دو بر یک، آلومینیوم اراک را شکست دهد و اکنون پس از دو برد متوالی، روحیه خوبی برای رویارویی مقابل نفت تهران دارد.

نفت آبادان نیز پس از برتری چهار بر یک مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و دوم، بازی قبلی خود را با نتیجه دو بر یک مغلوب پارسه شد و به دنبال امتیاز گرفتن از تبریز است.

ماشین سازی تبریز هم اکنون با 36 امتیاز در جایگاه پنجم است و تیم نفت آبادان، با 31 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است.

این بازی نیز همچون دیدار خانگی قبلی ماشین سازان، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

دیدار بین دو تیم در دور رفت، با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و فردا از ساعت 14 مقابل هم به میدان می روند./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :