استاد محسن‎پور در بخشی از وصیت خود تصریح کرده بود" برای من مراسم بزرگ برگزار نکنید، یک مراسم کوچک در بعد از ظهر برگزار شود.
کد خبر: ۱۷۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 31 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، امروز اعلام شد مراسم چهلمین روز درگذشت استاد پیشکسوت و گنجینه موسیقی مازندران احمد محسن‌پور مطابق وصیتنامه وی سنتی و ساده برگزار می‏شود.

وی در آخرین روزهای زندگی خود و در بخشی از وصیت به نزدیکان تصریح کرده بود" برای من مراسم بزرگ برگزار نکنید، یک مراسم کوچک در بعد ازظهر برگزار شود و میوه و چای مختصر دهید، سنگ قبرم را تزیین نکنید، بگذارید چمن بروید تا برای موجودات زنده فایده داشته باشد، درخت آزاد بر سر مزارم بکارید که نماد توکل من باشد."

بنیان‌گذار فرهنگ‌خانه مازندران، سرپرست گروه موسیقی شواش، آهنگ‌ساز، موسیقی‌دان و نوازنده برجسته کمانچه استان و کشور دو هفته پیش پس از طی یک دوره بیماری سرطان ریه دار فانی را وداع گفت تا جامعه هنر ایران از یک هنرمند برجسته محروم شود.

انتهای پیام/

اطلاعیه صادر شده از سوی خانواده و فرهنگ‌خانه مازندران به این شرح است:

با هوشیاری مردم و حضور به موقع پلیس: سارق مسلح طلا فروشی در بابل ناکام ماند

فرمانده انتظامی استان مازندران، از شناسایی و دستگیری سارق مسلح طلا فروشی در شهرستان بابل با حضور به موقع پلیس و هوشیاری مردم خبر داد.

سردار"مسعود جعفری نسب" در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بابل،مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از یک واحد صنفی زرگری در بازار شهر، ماموران گشت انتظامی، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران،افزود: ماموران با حضور در محل حادثه فردی به نام"مهدی – و"45 ساله اهل تهران ساکن شهر بابل، با یک قبضه سلاح کمری قصد سرقت از یک واحد صنفی زرگری را داشت، با مقاومت صاحب مغازه، هوشیاری مردم و حضور به موقع ماموران پلیس ناکام ماند.

سردار جعفری نسب با اشاره به اینکه در این حادثه صاحب مغازه توسط سارق مصدوم شد، افزود: با حضور اورژانس، مصدوم به بیمارستان منتقل شد و سارق مسلح دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کمری کشف و ضبط شد.

سردار جعفری نسب،اظهار داشت: متهم پس از دستگیری با هماهنگی قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در برقراری نظم وامنیت عمومی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه حوادث امنیتی، انتظامی و ترافیکی، موضوع را سریعاً با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار