معاون فرماندار شهرستان لنده گفت: دهه فجر را نباید آغشته به مسائل سیاسی کرد، چراکه با سیاست‌های پوچ حزبی و گروهی این ایام‌الله خدشه‌دار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 01 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حسن‌علی حسن‌پور عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه دهه فجر شهرستان لنده گفت: طلیعه فجر انقلاب اسلامی دنیا را دچار حیرت و شگفتی کرد و باعث عزت و عظمت ایران اسلامی شد.

وی افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب خود بنیان حکومت و رژیمی را در هم ریختند که سراسر ظلم و جور بود و حکومت اسلامی را به عنوان حکومت اصلح در ایران اسلامی مستقر ساختند تا امروز شاهد سربلندی و سرافرازی نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف باشیم.

معاون فرماندار لنده با اشاره به ضرورت تبیین شعائر انقلاب در جامعه تصریح کرد: چشم‌انداز دهه فجر باید در ادارات ما نمود و ظهور خوبی داشته باشد.

حسن‌پور با بیان اینکه سراسر دنیا روزهای ملی خود را گرامی‌ می‌دارند افزود: دهه فجر را نباید آغشته به مسائل سیاسی کرد، چراکه با سیاست‌های پوچ حزبی و گروهی این ایام‌الله خدشه‌دار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آنچه باعث شد امروز کشور ما یک سر و گردن از بقیه کشورهای منطقه جلوتر باشد ایستادگی و صلابت مردم ولایتمدار ایران اسلامی و ظهور و طلیعه فجر در بهمن 57 بوده است.

معاون فرماندار لنده در ادامه گفت: یکی از مواردی که در بحث رعایت مقررات اداری باید به آن توجه شود حضور به موقع مسئولان در برنامه‌ها بوده که نیازمند نظم و برنامه‌ریزی دقیق مسئولان است.

حسن‌پور به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و افزود: ملت ایران پس از حماسه‌آفرینی در 22 بهمن خود را برای حماسه سیاسی در انتخابات هفتم اسفند آماده خواهد کرد و به جهانیان خواهد فهماند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

وی به ضرورت اعتمادسازی و حسن نیت در بین مردم اشاره و گفت: تحت هیچ‌ شرایطی نباید از وسایل اداری شهرستان برای حمایت و یا علیه کسی استفاده شود.

حسن‌پور تصریح کرد: دولت بنا بر این داشته همانند سایر دولت‌های گذشته بی‌طرفی خود در انتخابات را حفظ کند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری نیروهای آمریکایی در خلیج فارس گفت: سپاه پاسداران با این هوشیاری و تیزبینی و اقدام به موقع توانست هیمنه استکبار را بار دیگر در هم شکند و آمادگی ایران برای محافظت از مرزهای دریایی، زمینی و هوایی این مملکت را اعلام دارد.

معاون فرماندار لنده افزود: دستگیری نیروهای آمریکایی افتخار دیگری بود که در آستانه دهه فجر نیروهای جان‌برکف سپاه به ملت ایران هدیه دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار