مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از اعزام هشتمین اکیپ ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق محروم در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 02 February 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم علی محمدی اظهار داشت: 23 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر توسط تامین اجتماعی در زنجان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های دهه فجر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی انجام می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان بیان کرد: اعزام هشتمین اکیپ ارائه خدمات درمانی رایگان بسیج جامعه پزشکی در دهه فجر امسال به مناطق محروم به ویژه روستاهای دور افتاده استان از دیگر برنامه‌های تامین اجتماعی استان در ایام دهه فجر امسال است.
وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اولویت دار سازمان  بازدید از شرکت‌های تحت پوشش بیمه شدگان تامین اجتماعی استان است که در ایام دهه فجر امسال نیز با حضور مدیران بیمه‌ای و درمانی از این مراکز بازدید و به مشکلات این شرکت‌ها رسیدگی می‌شود.
محمدی افزود: برگزاری مراسم تجلیل از خادمین قرآن و استفاده از ظرفیت رسانه‌ای به منظور تبیین برنامه‌های سازمان و استقرار درمانگاه سیار صلواتی در مسیر راهپیمایان 22 بهمن را از اهم برنامه های دهه فجر در استان است.
وی ابراز کرد: در ایام دهه فجر نیز شیفت عصر پلی کلینیک تخصصی حکیم هیدجی زنجان و درمانگاه شهدای خرمدره از 12 بهمن تا ساعت 21 شب به ارائه خدمات درمانی می‌پردازند.
وی بیان کرد: اختصاص اعتبارات برای افزایش تعداد تختهای بیمارستانی یکی از مراکز درمانی استان و تجهیز برخی از بخش‌های بیمارستان امید ابهر با آغاز دهه فجر امسال عملیاتی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار