شهردار ملایر گفت: شهرداری در آستانه نوروز و به منظور زیباسازی فضای شهر، اقدام به کاشت نشاء گل‌بنفشه کرده است.
کد خبر: ۱۷۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 07 February 2016

شهردار ملایر گفت: شهرداری در آستانه نوروز و به منظور زیباسازی فضای شهر، اقدام به کاشت نشاء گل‌بنفشه کرده است.

به گزارش ایسنا،"علیرضا رضایی" در این رابطه افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز ملایر در آستانه عید نوروز و در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا و ایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان و با آرزوی داشتن بهاری سبز، اقدام به کاشت گل‌های بهاره در بلوارها، میادین و پارک‌های سطح شهر ملایر کرده است.

وی اظهار کرد: این سازمان تمام تلاش خود را برای ایجاد محیط زیبا در شهر خواهد کرد و امید است شهروندان نیز با حمایت و همکاری همه‌جانبه، سازمان را در ایجاد محیط سالم و زیبا یاری کنند.

رضایی در ادامه به اجرای عملیات جدولگذاری در سطح معابر به مناسبت دهه فجر اشاره و اظهار کرد: عملیات جدولگذاری و خیابان‌کشی پشت استخر سیفیه برای تسهیل در دسترسی ساکنان شهرک به مسیر ملایر_همدان صورت پذیرفت.

شهردار ملایر گفت: در راستای تسهیل عبور و مرور هم‌اکنون پشت استخر سیفیه واقع در انتهای بلوار جانبازان توسط کارگران واحد عمران شهری در حال اجراست.

وی افزود: عملیات جدولگذاری معابر شهر ملایر با هدف افزایش خدمات شهری و جلب رضایت عمومی در حال اجراست.

رضایی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح کیفی معابر، افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری عنوان کرد و گفت: تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول حاشیه خیابان‌ها و کوچه‌های شهر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار