مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون استان تعداد ۲۲ ضمانت نامه صادر کرده است.
کد خبر: ۱۷۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 06 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سلیمی مبلغ این ضمانت نامه ها را بیش از ۱۶۳ میلیارد ریال عنوان کرد.
 
وی افزود: این ضمانت نامه ها در شهرستانهای بندرعباس، میناب، جاسک، سیریک ، حاجی آباد و بیشتر در تعاونی های تولیدی از جمله پرورش میگو، محصولات کشاورزی، تولید آب معدنی و شناورهای دریایی است.
 
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:جزایر قشم، هرمز و هنگام بهترین مناطق برای توسعه سرمایه گذاری ها در بخش گردشگری هستند و باید از این مزیت بیشترین بهره را برد.
 
سلیمی افزود: اکنون ۳ هزار و ۸۴ تعاونی با عضویت بیش از یک میلیون نفر و اشتغال ۶۸ هزارنفر در بخش های مختلف اقتصادی فعالیت دارند .
 
وی گفت: بیشترین تعداد تعاونی هابه ترتیب در بخش خدمات، کشاورزی و صنعت است.
 
سلیمی، صید بیش از ۸۰ درصد ابزیان استان توسط اتحادیه تعاونی های صیادی استان، حمل ونقل تمام کالاهای صادراتی و وارداتی از بنادر استان به کشورهای حاشیه خلیج فارس و بالعکس توسط بخش تعاون بوسیله ۵۰۰ فروند شناور و بار از آبهای سرزمینی به قشم، هرمز و سایر جزایر توسط بخش تعاون را از جمله نکات برجسته و شاخص فعالیت های تعاونی های استان عنوان کرد.
 
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی هرمزگان حمل و نقل بار جاده ای اعم از داخلی و ترانزیت و ناوگان تاکسیرانی جزیره قشم و ۸۰ درصد تولید گوشت مرغ استان و ۷۰ درصد مواد سوختی مورد نیاز استان توسط شرکت ها و اتحادیه تعاونیها را از دیگر نکات برجسته فعالیتهای تعاونی استان نام برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار