کد خبر: ۱۷۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 06 February 2016


سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از آغاز ثبت نام رشته های بدون کنکور و بدون نیاز به پیش دانشگاهی در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای در این مرکز خبر داد.

حسین آبین روز شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای برای نیمسال تحصیلی مهرماه امسال، در هفت کد رشته دانشجو می پذیرد.

وی اظهار کرد: داوطلبین می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مرکز، به سایت سازمان سنجش به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

آبین عناوین این رشته ها را شامل کاردانی حرفه ای امور بورس، کاردانی فنی معماری(معماری شهری)، کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی(نقاشی)، کاردانی حرفه ای معماری(معماری داخلی)، کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی(گرافیک)، کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی(عکاسی)، و کاردانی فنی فناوری اطلاعات(اینترنت و شبکه های گسترده) اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این مرکز دارای 18 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی است و حدود هزار و 600 دانشجو در رشته های مختلف مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج گفت: ثبت نام دانشجویان در مقطع کارشناسی نیز به زودی اعلام می شود.

آبین افزود: برنامه های این مرکز در راستای مهارت آموزی دانشجویان است و با برگزاری کارگاه های آموزشی کاربردی دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می کند و همچنین ارائه وام های صندوق قرض الحسنه برای کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان از دیگر خدمات این مرکز است.

وی یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 325364696، 32508222 ، 32538866، 32536468، 32538855 داخلی 109 ، 111 و 107 تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار