در حاشیه افتتاح 165 پروژه حاشیه مشهد روی داد؛
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آیین 165 پروژه محرومیت زدایی حاشیه شهر مشهد که توسط شهرداری، نیروی مقاومت بسیج و سایر دستگاه های اجرایی خراسان رضوی اجرا شد از کمک 10 میلیارد ریالی حضرت آیت‌الله خامنه ای به بیماران صعب‌العلاج و ایتام خبر داد.
کد خبر: ۱۷۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴ 08 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، آیت ا... «محمد محمدی گلپایگانی» در این مراسم که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در ورزشگاه شهدای مدافع حرم واقع در منطقه گلشهر، بولوار شهید آوینی برگزار شد، بخشی از این کمک ها را به صورت نمادین به سه نفر شامل یکی از ایتام و دو بیمار صعب العلاج اهدا کرد.
وی با ابلاغ سلام گرم رهبر معظم انقلاب به مخاطبان، افزود: خوشحالم که این بزرگوار به جای جای مشهد عنایت دارند و واقعا باید گفت از نعمت های بزرگ خداوند در زمان حاضر برای این ملت و برای این مردم، برخورداری از چنین رهبری آگاه و بیدار، هوشیار، جامع و آینده نگر است.
وی گفت: یکی از ویژگی های رهبری این است که غصه و درد محرومان، مستضعفان و دردمندان را می خورند و شب و روزی نیست که به فکر اینها نباشند. در حاشیه این شهر افرادی بودند که گاهی به نان شب هم دسترسی ندارند.
محمدی گلپایگانی با اشاره به گزارشی که در این زمینه به دفتررهبرمعظم انقلاب ارجاع شده است، اظهار کرد: وقتی این گزارش رسید «آقا» به من فرمودند به امام جمعه محترم مشهد عرض کنم که ایشان مسئولیت رفع این محرومیت ها را بپذیرند.
وی گفت: بدون تردید ساماندهی حاشیه شهر مشهد کار آسانی نیست و نابسامانی های زیادی بوده و هست اما وضعیت حاشیه شهر مشهد خیلی بهتر شده است. وقتی گزارش کارهای انجام شده در مورد حاشیه شهر را دیدم واقعا خوشحال شدم و گفتم یک گزارش از اقدامات انجام شده را به من بدهید تا رهبر معظم انقلاب در جریان قرار بگیرند، خوشحال شوند و ببینند امرشان چگونه اجابت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار