معاون فرماندار میبد گفت: اسکان گردشگران در اماکن اقامتی آموزش پرورش نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 31 March 2015
به گزارش تابناک یزد، سید محسن فلاح اظهارکرد: تنوع گردشگری نسبت به سال گذشته در شهرستان میبد بیشتر شده است.

وی افزود: 6 موزه در شهرستان میبد داریم که شامل موزه های شهدا، پست ، مردم شناسی ، زیلو ، فرهنگ ، سفال و عکس است که موافقت آن گرفته شده و پیگیری های آن درحال انجام است .

معاون فرماندار میبد در بحث جابجایی مسافرین و گردشگران گفت:اتوبوس دماغدار قدیمی مرمت و بازسازی شد که تحت عنوان یواش تور از مقابل فرمانداری تا آسیاب بیده مسافران را جابجا می کند و تا کنون استفاده از یواش تور با استقبال زیادی روبرو شده است.

فلاح افزود: از دیگر برنامه های شهرستان رونمایی سکه دوره ساسانیان و المان این سکه در آینده نزدیک است.

معاون فرماندار میبد گفت:درسال 93 کارنامه موفقی داشتیم طبق 22 شاخصی که استانداری مشخص کرده بود رتبه اول استان با امتیاز 989 امتیاز از 1000 امتیاز را کسب نمودیم.

وی خاطر نشان کرد:در فرآیند بررسی ارزیابی عملکرد شاخصهای اختصاصی فرمانداریها و بخشداری های استان، فرمانداری میبد، بخشداری مرکزی ،بفروئیه و ندوشن حائز رتبه برتر شدند.

فلاح افزود:درسال 94 در بحث اولویت برنامه های شهرستان 31 محور با هماهنگی امام جمعه ارزیابی شد که درحال انجام است و نگاه خاص در بحث میراث و گردشگری،در آماده نمودن بیشتر ساختمانهای قدیمی و تاریخی شهرستان تلاش ما بیشتر است .

معاون فرماندار میبد با اشاره به برنامه های سال 94 خاطر نشان کرد:رونق بخشیدن به صنعت توریسم، مبلمان شهری ،آثارتاریخی گردشگری جذب توریست ،حمایت و پشتیبانی بیشتر از صنایع پاک و تبدیلی شهرستان امسال قویتر از سال قبل انجام می شود.

وی افزود:در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان آموزش خانواده،بهداشت و آگاه سازی جوانان در سال جاری همانند گذشته حرکت خوبی داشته باشیم .

فلاح با اشاره به بخشی از محورهای برنامه های سال 94 گفت:ترویج فرهنگ نشاط و شادابی سالم همراه با آموزش و پرورش مسائل خانواده ، برگزاری نمایشگاه و مراسمات ملی و مذهبی برنامه ها جذابتر باشد و در بحث تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اداری نظارت ها دقیقتر می شود .

وی خاطر نشان کرد:در سال 94 در بحث جذب اعتبارات عمرانی و جاری دستگاههای شهرستان هم اعتبارات استانی بیشتر پیگیری و در راستای کاهش آلودگی محیط زیست بیشتر فعالیت کنیم.

میبد در 50 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار