نایب رئیس کمیته فریزبی همدان با اشاره به برگزاری دوره توجیهی فریزبی گفت: 12 نفر از آقایان و یک بانوی استان به زودی برای دریافت کارت مربی‌گری اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۱۷۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 09 February 2016

نایب رئیس کمیته فریزبی همدان با اشاره به برگزاری دوره توجیهی فریزبی گفت: 12 نفر از آقایان و یک بانوی استان به زودی برای دریافت کارت مربی‌گری اقدام خواهند کرد.

به گزارش فارس،آذین رضائی با بیان اینکه فریزبی استان در بخش بانوان نیز فعال شده است، اظهار کرد: فریزبی همدان تا امسال تنها در بخش آقایان به طور منسجم پیگیری می‌شد که از آذر ماه امسال بانوان نیز فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کردند.

وی هدف از فعال‌سازی بخش بانوان را رشد و توسعه این رشته در این بخش برشمرد و گفت: به دنبال راه‌اندازی تیم قوی و منسجم بانوان در مرکز استان هستیم تا بتوانیم مسابقات درون‌استانی بانوان را فعال کرده و در مسابقات برون‎استانی نیز موفق ظاهر شویم.

نایب رئیس کمیته فریزبی استان همدان افزود: هم‌اکنون بخش بانوان در چندین شهرستان فعال شده و تمرینات برای برگزاری مسابقات پیگیری می‌شود.

وی این رشته ورزشی را مهیج و پرتحرک خواند و بیان کرد: فعال بودن دو بخش آقایان و بانوان یکی از مزایای فریزبی در استان است، چراکه در بسیاری از استان‌ها تنها بخش بانوان فعالیت دارد.

رضائی به ظرفیت‌های بالای موجود در این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به نتایج خوب کسب‌شده در بخش آقایان در سال‌های گذشته و وجود ورزشکاران مستعد امید به پیشرفت این رشته ورزشی در استان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: کمیته فریزبی استان با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای آن به دنبال شناسایی استعداد‌ها و پشتوانه‌سازی در این رشته ورزشی است، برنامه‌هایی نیز برای استعدادیابی بانوان در نظر داریم که برای تشکیل تیم یک‌دست و منسجم بانوان به زودی طرح‌هایی اجرا خواهد شد.

رضائی خاطرنشان کرد: کمیته فریزبی استان با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و هیئت ورزش‌های همگانی طرح استعدادیابی در بخش آقایان را در مدارس استان اجرایی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری یک دوره کلاس توجیهی در استان اظهار کرد: کلاس توجیهی آقایان با حضور 12 فریزبی‌کار استان و تدریس مدرس فدراسیون برگزار شد، حضور در دوره توجیهی پیش‌نیاز شرکت در دوره مربیگری و دریافت کارت مربیگری است.

نایب رئیس کمیته فریزبی استان همدان یادآور شد: کمیته فریزبی استان در نظر دارد تعدادی از ورزشکاران حاضر در دوره توجیهی را برای دریافت کارت مربیگری آماده کند.

رضائی همچنین به اعزام یکی از بانوان فریزبی‌کار استان به دوره توجیهی یک‌روزه در تهران اشاره کرد و گفت: کمیته فریزبی استان نخستین بار برای دریافت کارت مربیگری اقدام خواهند کرد.

وی بیان کرد: این کمیته در سال جاری فعالیت‌های خوبی داشته که برگزاری مسابقات انتخابی استان در بخش آقایان به منظور حضور در مسابقات کشوری از آن جمله بوده است.

نایب رئیس کمیته فریزبی استان همدان با اشاره به پیگیری تمرینات ورزشکاران یادآور شد: تمرینات در بخش بانوان در سالن شهدای خضر و در بخش آقایان نیز در سالن شهدای خضر و یا چمن فوتبال برخی ورزشگاه‌های سطح استان پیگیری می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار