فرماندار دهلران از هزینه‌ی بیش از 25 میلیارد ریال برای عمران روستایی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 09 February 2016
فرماندار دهلران از هزینه‌ی بیش از 25 میلیارد ریال برای عمران روستایی در شهرستان خبر داد.
به گزارش تابناک ایلام؛«امیدعلی سبزی» در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های بخش موسیان با گرامیداشت دهه فجر و تقدیر از دولت تدبیر و امید برای عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 25 میلیارد و 940 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

فرماندار دهلران افزود: این طرح‌ها شامل روکش آسفالت راه «دشت‌عباس»، دبستان شش کلاسه و مجتمع آبرسانی روستای «نصر 2» و طرح نهال‌کاری روستای «پتک اعراب» در بخش موسیان است.

وی با اشاره به پرتردد بودن جاده دهلران به اندیمشک اضافه کرد: در بحث روکش آسفالت راه «دشت‌عباس» به طول هشت کیلومتر اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

سبزی خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری از دبستان شش کلاسه روستای «نصر2 » با زیربنای 520 متر مربع نیز اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 341 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و مشارکت خیرین هزینه شد.

فرماندار دهلران از تکمیل فاز دوم مجتمع آبرسانی روستای نصر 2 خبر داد و گفت: برای تکمیل این مجتمع نیز که آب شرب سه روستای بخش موسیان را تامین می‌کند با سه هزار و 100 متر خط انتقال و یک هزار و 100 متر شبکه توزیع، اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 300 میلیون ریال از اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی به اجرای طرح نهالکاری با هدف بیابان‌زدایی در سطح 275 هکتار از اراضی روستای «پتک اعراب» و «نهر عنبر» اشاره و عنوان کرد: برای این طرح نیز 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارت ملی هزینه شد.

سبزی از بهره‌برداری 31 طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی در شهرستان دهلران خبر داد و گفت: بالغ بر 600 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده و زمینه اشتغالزایی دو هزار و 500 نفر نیز فراهم شده است./ف
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار