فرماندار دهلران:
فرماندار دهلران 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را نماد ایستادگی، پایداری و ولایت پذیری ملت ایران در برابر استکبار و ظلم و ستم دانست.
کد خبر: ۱۷۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 10 February 2016
فرماندار دهلران 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را نماد ایستادگی، پایداری و ولایت پذیری ملت ایران در برابر استکبار و ظلم و ستم دانست.

به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دهه فجر ایام تجدید بیعت با امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی است و مردم سلحشور ایران در این ایام همچون 37 سال گذشته وفاداری خود به نظام را اعلام می کنند.
وی افزود: امسال نیز مردم ایران اسلامی به ویژه اهالی غیور و همیشه در صحنه شهرستان مرزی دهلران در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام و انقلاب و منویات رهبری، موجب یاس و نا امیدی دشمنان خواهند شد.
سبزی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپمایی 22 بهمن تاکید کرد و یادآور شد: مردم در این روز بیش از پیش وحدت و همدلی خود را به نمایش خواهند گذاشت و با حضور خود بار دیگر نقشه های دشمنان علیه کشورمان را خنثی می کنند.
فرماندار دهلران موفقیت های امروز نظام را مرهون حضور همیشگی مردم و حمایت و پشتیبانی آنها دانست و تاکید کرد: امسال حضور مردم در یوم الله 22 بهمن به خاطر موفقیت های دولت در عرصه ملی و بین المللی از شور و نشاط بیشتری برخوردار است.
وی گفت: راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند دو رویداد مهم سال 94 هستند که حضور گسترده و حداکثری مردم در این دو مناسبت سرونوشت ساز یاس دشمنان و سرافرازی و سربلندی نظام اسلامی را بدنبال دارد.
سبزی افزود: امسال راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان مرزی دهلران همزمان با سراسر ایران اسلامی ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه از میدان انقلاب تا میدان بسیج با حضور گسترده مردم مرزدار، ولایت مدار و شهید پرور برگزار می شود.
فرماندار دهلران همچنین از برگزاری آیین نورافشانی و طنین الله اکبر در این شهرستان همزمان با سراسر کشور در ساعت 21 امشب خبر داد و افزود: نورافشانی توسط نیروی انتظامی در میدان بسیج دهلران انجام می شود. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار